Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Prijs tweedehands


Myxx

Aanbevolen berichten

Zoals enkele hier al weten ben ik opzoek naar een tweedehands Vespa.

Mijn eerste keuze gaat uit naar een GTS 300 maar als het niet anders kan mag het ook een GTS 250 zijn.

Ik zou eerder gaan voor injectie ergens rond de 4 jaar oud, max 25000km

Van prijzen heb ik als Vespa-leek niet zo veel verstand daarom graag wat hulp.

Wat mag ik bv maximum geven voor volgende vespa's van ± 2008 in goede staat uiteraard.

GTS 250ie

GTS 300ie

GTS 300ie super

Link naar reactie

Ik vind de prijzen die ze vragen gek. Heb een bod gedaan op meerdere vespa's. Ze lijken wel goud.

VB. Een gts 250ie in brons ( niet direct ieders wens maar wel mooi vind ik) , bod gedaan 3250 euro, 2 j oud, weinig km , geen opties. Verkoper had een bod van 3500 en wou meer.

Kon een nieuwe 250 vinden voor 4200 euro ,incl. 2 j garantie 1 j bijstandsverzekering en kleur te kiezen. Nou , voor 700 euro weet ik het wel hoor. De tweedehandsprijzen swingen de pan uit.

Link naar reactie

Heb het ook al gemerkt dat ze prijzig zijn maar zolang er mensen zijn die de gevraagde prijs willen betalen zullen ze niet goedkoper worden. Heb echter geen idee hoeveel ze echt waard na x aantal tijd daarom de vraag.

Link naar reactie

De prijskaartje hangt voor een groot deel af van de vraag en de "zeldzaamheid", niet zo zeer van de waarde.

Als je voor een 2dehandse gaat neem je best de tijd, er zijn nog koopjes te doen. En als je niet kan wachten koop je idd best een nieuwe (die op voorraad is).

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Rustig je kans afwachten, niet direct kopen. Veel verkopen hun vespa met weinig km omdat ze de hype volgen, en omdat het in is denken ze dat de waarde enorm hoog blijft.

Vriend van mij kocht een gts 300 van 2009 met 2400km op de teller voor 3000€. Wel geen rekjes en dergelijke gewoon standaart scoot. Dat vind ik een mooie prijs.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...