Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Advies dealer


Pinnie

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen!

Ik zal me kort even voorstellen. Sinds mijn 16e was mijn grote liefde een PK50, een trouwe compagnon voor al mijn verplaatsingen gedurende dik 5 jaar. De laatste 10 jaar staat die echter stil in de garage en ik ben intussen ook al héél lang aan het twijfelen over de aankoop van een 125cc Vespa. Mijn mama zei vroeger altijd dat ik vlak van auto's "erger was dan jongens" en dat ik vroeg of laat wel eens met een moto zou thuiskomen. Ze zal het helaas niet meer kunnen meemaken, maar het gaat er nu toch zo stilletjes aan van komen...

Ik twijfel nog tussen een paar modellen: PX125 blijft qua sound en rijgevoel voor mij een échte Vespa (zonder hiermee mensen te willen beledigen), maar voor dagelijks woon-werk verkeer zie ik GTS 125 super of GTS 125 SS ook wel zitten. Bovendien ben ik nog op zoek naar een betrouwbare dealer in de regio Zandhoven/Lier/Antwerpen of iets buiten die grenzen.

Voor zij die zin hebben: graag jullie deskundig advies! :-)

Link naar reactie

Heb net zelf m'n GTS SS gekocht (en geleverd) via vespashop.be. Testritje met de GTS SS is zeker een aanrader, jammer dat het schakelen zoals bij de PK50XL er niet meer in zit, maar is daarom wel comfortabeler en kan je meer focussen op omgeving ... mm ... de weg dus :-)

Greetz,

smoske

Link naar reactie

Zaterdag ga ik een beetje rondneuzen: LambrettaFinder in Rumst, Smout in Boechout, Ducati Antwerpen en Ennekens in Nijlen staan alvast op het lijstje met te bezoeken dealers. Zal waarschijnlijk niet allemaal op 1 middag lukken, maar kom...

Moesten er nog mensen zijn die ervaring hebben qua korting & service, hoor ik het graag! :-)

Voor de kledijtoebehoren ga ik alvast ook een kijkje nemen bij EKO Motorwear in Kontich, lijkt me wel een interessante zaak op dat gebied...

Link naar reactie

Ga zeker ook eens kijken, voor kledij en helm(en) bij JOMA op den Boomsesteenweg in Aartselaar. Goei prijzen en veel keuze ook.

RAD in Boom kunt ge ook eens gaan voor kledij.

Ik heb goei korting gekregen bij DCC in Mol ... Vespashop had zelfs geen zin om me maar een duimbreed te geven (tja ... )

Link naar reactie
Heb net zelf m'n GTS SS gekocht (en geleverd) via vespashop.be

Geleverd? Sinds wanneer doet hij dat?

Veel korting gekregen?

Afgeleverd in dit geval, maar op 't moment dat ik de GTS ging afhalen waren ze net éne gaan leveren. Ja dus, sinds wanneer weet ik niet. 't Was al gauw 17 jaar geleden dat ik daar binnen was geweest.

Korting op de GTS, niet veel, maar wel 10% op alle toebehoren, valbaren, koffer, helm, vest, handschoenen, slot, ...

Link naar reactie

Ik heb 8% korting gekregen.

Had m'n 125 bij Vespashop gekocht, hij wilde er maar 1500€ voor geven ... terwijl hij hem altijd perfect en op tijd heeft onderdhouden ... (Heb uiteindelijk m'n 125 verkocht voor 2300€ ...)

En toen ik vroeg welke korting ik kon krijgen wanneer ik een nieuwe 300 kocht ... dat stuurde hij me buiten met de zin

"Kom maar eens terug wanneer ge hem wilt bestellen" ...

Als ge uw klanten zo behandeld... Alles bijeen heb ik 1200€ voordeel gedaan om bij andere dealer te gaan ... niet slecht denk ik dan :)

Moet wel zeggen dat de service bij mij altijd goed was ... niks op aan te merken.

Link naar reactie

Ze kunnen inderdaad nogal bot uit den hoek komen, maar ge moet ze kennen. Ik heb bijv. m'n testrit gedaan op een avond rond 20h15 (in Kapellen), zonder afspraak, gewoon even aangedrongen. Maar ze maken duidelijk onderscheid tussen echte klanten en 'voorbijgangers'. Ik vrees dat ze een beetje overladen worden door het succes van deze prachtige scooters... en trouwens, mijne GTS SS Oranje had ik na 2 weekskes al onder mijn poep.

Link naar reactie
Kunt ge mij eens komen reanimeren???? k ga dood van het lachen... Kunt ge eens omschrijven wat nen echte klant is???????????

HAHAHAHA ... schitterend! ... Ook bij hen ne keer binnengeweest als "voorbijganger" en dan een kilometer of 2 verder gereden tot aan den Blommaert ;)

Link naar reactie
Kunt ge mij eens komen reanimeren???? k ga dood van het lachen... Kunt ge eens omschrijven wat nen echte klant is???????????

HAHAHAHA ... schitterend! ... Ook bij hen ne keer binnengeweest als "voorbijganger" en dan een kilometer of 2 verder gereden tot aan den Blommaert ;)

:):):):)

Link naar reactie

Oké, EKO it is! Onlangs al eens snel binnengelopen en alvast één leuke motovest (Bering Savana) gepast. Een goeie helm zal lastiger worden, vrees ik.

Aha, ik woon in Viesel city, we zijn dus bijna buren... :-)

Link naar reactie

Staar van de Vespashop is een zakenman en gaf mij ook geen service na verkoop (ondanks dat hij me dat beloofd had). Ik ga momenteel naar Blommaert in Mariaburg-Brasschaat en ben daar zeer tevreden van. Hij heeft voor mij een herstelling onder garantie gedaan terwijl ik mijn Vespa niet bij hem gekocht heb maar bij Staar-Vespashop.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...