Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Iemand ervaring met de GoRider ?


Kristof@Ostend

Aanbevolen berichten

Kristof, blijf van al die onbekende rommel (?) af en koop iets waar je jaren mee vooruit kan. Voor minder dan 300 euro koop je een Garmin Zumo, daarmee kan je gaan rijden, je kan routes maken en uitwisselen met anderen. je kan kaartupdates doen, motorkaarten gebruiken etc... Met al de rest kan je dat niet. Wil je enkel van A naar B koop dan een Tomtom.

Link naar reactie
Ik heb tomtom benelux op I-phone gekocht 59,99€.

Iphone in jas en headphone onder helm. Het werkt perfect.

Wel handig als ge ook iets ziet natuurlijk. TomTom heeft zo wel eens de neiging rare dinges te zeggen.

Plus iPhone en routes uploaden ... Zowel op Garmin app, navigon app en TomTom app niet mogelijk.

Of enkel als hij "gejailbreakd" is.

Link naar reactie
Kristof, blijf van al die onbekende rommel (?) af en koop iets waar je jaren mee vooruit kan. Voor minder dan 300 euro koop je een Garmin Zumo, daarmee kan je gaan rijden, je kan routes maken en uitwisselen met anderen. je kan kaartupdates doen, motorkaarten gebruiken etc... Met al de rest kan je dat niet. Wil je enkel van A naar B koop dan een Tomtom.

Voor minder dan 300 euro koop je ook een TomTom Rider en met 'TYRE' (gratis te downloaden) kan je evengoed routes maken en uitwisselen met anderen. Je kunt ook kaartupdates doen, motorkaarten gebruiken etc... Dus TomTom is zeker niet enkel van A naar B rijden! In tegendeel, als ik soms de resultaten zie van routeuitwisseling tussen Garmins (met onderling andere kaart-updates) dan ben ik heel blij dat ik (met andere) TomTom Rider heb ;-). Plus TomTom is veel eenvoudiger in gebruik. Ter info: http://www.motoblog.be/index.php?option=com_content&task=view&id=448&Itemid=1

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...