Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Assistance - Pechverhelping


ernie_brood@hotmail.com

Aanbevolen berichten

Collega's,

Als ik mijn Vespa 250 GTV i.e. kocht, was er één jaar Piaggio assistance bij inbegrepen.

Het tweede jaar kon ik dat verlengen door 50 euro te betalen die recupereerbaar was in een Vespa winkel bij een aankoop of onderhoud.

Blijkbaar is het geen derde jaar verlengbaar.

M'n verzekeraar doet mij een voorstel voor één jaar pechverhelping 94 euro.

Persoonlijk lijkt me dit veel.

Heeft iemand andere ervaringen, suggesties?

Alvast dank,

Erwin

Link naar reactie

Total Assistane! Is gratis en geldig in heel Europa.

Gratis Total Club kaartje halen in tankstation en één keer per maand 8 liter tanken bij Total (met je auto bvb). Al mijn voertuigen hebben zo Europese dekking. Heb ze zelf nog niet nodig gehad, maar lees er veel goeds over op het Internet. Google maar eens. (Ze hebben gewoon een contract met Touring Wegenhulp)

http://www.total.be/be/content/NT00017396.html

Link naar reactie
ADAC uit Duitsland nemen.

Goedkoper dan die 2 hier in België.

Dat zijn inderdaad de goedkoopste maar ook ineens de grootste klungels van Europa. Maar ja, peanuts, donkeys. :D

Total Assistane! Is gratis en geldig in heel Europa.

Gratis Total Club kaartje halen in tankstation en één keer per maand 8 liter tanken bij Total (met je auto bvb). Al mijn voertuigen hebben zo Europese dekking. Heb ze zelf nog niet nodig gehad, maar lees er veel goeds over op het Internet. Google maar eens. (Ze hebben gewoon een contract met Touring Wegenhulp)

http://www.total.be/be/content/NT00017396.html

Voor kleine pannes is Total inderdaad super.

Hou er wel rekening met dat ze enkel naar de dichtstbijzijnde garages slepen en geen meter verder.

Idem voor het buitenland. Ze voorzien wel een budget van 500 euro om de gestrande personen per trein of ander middel naar huis te brengen. Voor een gratis bijstand is dat gewoonweg prachtig. Let wel, de motor of auto wordt nooit gerepatrieerd!

Link naar reactie
Wij hebben Europe Assistance voor de auto, heb hen eens gebeld wat het zou kosten om de Vespa erbij te nemen.

Telefoontje was snel klaar: bedrag van 80 euro per jaar of zo... :/

Stel u voor dat ze ne keer korting zouden geven ... man man man ...

Is er zo niks van kortingen op assistence dat via MAG of via de Vespaclubs kan geregeld worden?

Link naar reactie
Wij hebben Europe Assistance voor de auto, heb hen eens gebeld wat het zou kosten om de Vespa erbij te nemen.

Telefoontje was snel klaar: bedrag van 80 euro per jaar of zo... :/

Dat valt nog mee. Het is niet dat een sleep van de kust naar u thuis voor een Vespa goedkoper zal uitvallen dan voor een normaal voertuig (auto)

Ik zou er "Monkeys" van maken.

Gezien mijn ervaring mag het 'donkeys' blijven. :D

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...