mr160 Geplaatst: 9 april 2012 Delen Geplaatst: 9 april 2012 Alle 12V ontstekingen zijn Ducati. In my humble opinion lijkt 't mij toch een P blok... De aansluiting van stator op de kabelboom is bij mij ook anders; jij hebt al een modern stekkertje, ik heb een ouderwetse junctionbox. Jij hebt AT IT markeringen, ik 1 streepje. Bij jou zijn de kleuren van de draden overeenkomstig met PX (blauw/zwart voor aanluiting kabelboom). Zou wel weer ombouwen naar 12V schelen Als iemand kan bevestigen; graag... Link naar reactie
flyingpig Geplaatst: 9 april 2012 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2012 Alle 12V ontstekingen zijn Ducati. In my humble opinion lijkt 't mij toch een P blok... De aansluiting van stator op de kabelboom is bij mij ook anders; jij hebt al een modern stekkertje, ik heb een ouderwetse junctionbox. Jij hebt AT IT markeringen, ik 1 streepje. Bij jou zijn de kleuren van de draden overeenkomstig met PX (blauw/zwart voor aanluiting kabelboom). Zou wel weer ombouwen naar 12V schelen Als iemand kan bevestigen; graag... is voor de Motovespa, dus alles zit op 12V, de spanningsregelaar kan ik dus behouden in samenwerking met de Ducati ontsteking dan ? Link naar reactie
mr160 Geplaatst: 9 april 2012 Delen Geplaatst: 9 april 2012 Yep - ik gebruik dit schema'tje. Als je remlicht en switchbox op het stuur nog origineel zijn, moet je die denk ik nog ombouwen van 'breek' naar 'maak'-schakelaar varianten. Link naar reactie
flyingpig Geplaatst: 9 april 2012 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2012 Yep - ik gebruik dit schema'tje. Als je remlicht en switchbox op het stuur nog origineel zijn, moet je die denk ik nog ombouwen van 'breek' naar 'maak'-schakelaar varianten. ik ook, enkel aansluiting nr5 klopt niet, maar soit, los dat nog wel eens op, had toen zo iets van , allee, dat klopt niet maar toch maar op de 5 aansluiten.. nu nog even moeite doen om deze aan te passen Link naar reactie
sindo Geplaatst: 9 april 2012 Delen Geplaatst: 9 april 2012 ik gebruik hetzelfde schema ook als basis hoewel ik nu de verlichting rechtstreeks aansluit, dus niet meer via de schakelaar, enkel voor groot licht. Link naar reactie
flyingpig Geplaatst: 13 april 2012 Auteur Delen Geplaatst: 13 april 2012 blok ligt open, eindelijk Link naar reactie
flyingpig Geplaatst: 16 april 2012 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2012 Heeft wat rommel tussen de krukas en de carters gezeten, lekkere krassen aan de inlaatpoort. Wordt oplassen en terug frezen. vind wel even de maat niet terug tussen de krukwang en het carter. Link naar reactie
GLrode Geplaatst: 8 mei 2012 Delen Geplaatst: 8 mei 2012 Oplassen en frezen???? Good luck! Daar wil ik dan wel eens resultaten van zijn... . Concentrischiteit? Speling met de krukas? Laat weten alst gelukt is! Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.