Ga naar inhoud
Vespaforum.be

P125X 1979


VNX1T

Aanbevolen berichten

Als ge startpiloot gebruikt, krijgt ge hem dan ook niet even aan de gang? Als dit het geval is dan weet ge zeker dat hem geene of te weinig benzine krijgt. Krijgt ge hem hiermee niet in gang dan weet ge dat er een ander probleem moet zijn dan de nafttoevoer.

Link naar reactie

Best geen startplot gebruiken, is niet zo goed voor de motor. Eventueel kan je een klein beetje benzine in de carbu gieten en proberen te starten.

Zoals Pete zegt moet de benzine stromen uit de naftdarm, evnetuele oorzaken zijn een te lange benzinedarm, een knik in de darm of de filter van de benzinekraan (in de naftbak) verstopt.

Een andere mogelijkheid is dat het luchtgaatje in het deksel van de naftbak verstopt is. Als de benzine mooi stroomt bij een geopende benzinereservoir is dit de oorzaak.

Groetjes, nero.

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Hier zijn we weer met een kleine update:

Gisteren zijn er enkele onderdelen van SIP aangekomen waaronder benzinefilter intern, naftkraan, leiding en tankdop.

De tank is enkele malen met benzine uitgespoeld en de filter en naftkraan geïnstalleerd.

Mijn vraag is welke lengte voor de leiding het beste is, ik lees vaker dat een te lange leiding negatief is voor de benzinetoevoer, maar is het dan de bedoeling dat die zo strak mogelijk wordt gemonteerd, of mag hier een kronkelbeweging inzitten?

Link naar reactie
  • 3 weken later...
  • 3 weken later...
ik heb hem na 5 mailtjes eindelijk terug. uit eerlijke schaamte zat er een 6-pack jupiler bij, hoewel na 6 maand had ik toch Westmalle verwacht... :)

of Salitos...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...