Ga naar inhoud
Vespaforum.be

GPS 50cc


Isis

Aanbevolen berichten

@Isis: ik heb zelf ook een 50 cc'tje en doe nu het volgende. Een goeie GPS kost ongeveer 200 euro. Echter kan je dat enkel toepassen voor -> jawel, GPS systeem. Ik koop een HTC Flyer tablet. Ik kan dus met dit toestel veel meer (surfen, reader, apps, camera erin, en veel meer). Bovendien heeft deze een GPS antenne (jawel). Ik heb vroeger nog gereden met GPS software op een PDA. Die zat in mijn tas en kon ik via oortjes de routebeschrijving volgen. Dat was super gewoon. Een scherm heb je eigenlijk niet nodig.

Bij deze wacht ik nog op de levering van mijn Flyer. Daarna software erop en rijden.

Een extra die ik nog wil meedelen. Zo bestaan er ook free apps waarbij je bv, de route die je aan het rijden bent gewoon opslaat m.b.v. GPS coördinaten. Voordeel -> een route die je digitaal wilt voor een rit die je organiseert zonder veel werk! :)

Mijn ervaring die als tip kan dienen :)

Link naar reactie

nadeel van de manier waarop jij het doet: je smartphone heeft internettoegang nodig om je route te berekenen of herberekenen. Elke keer je een bocht dus te laat neemt, moet je verbindingskosten betalen.(3g netwek)

Link naar reactie
nadeel van de manier waarop jij het doet: je smartphone heeft internettoegang nodig om je route te berekenen of herberekenen. Elke keer je een bocht dus te laat neemt, moet je verbindingskosten betalen.(3g netwek)

Bart, er zijn voldoende off-line navigatie apps beschikbaar

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...