Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Bloesemrit SQUADRA VELOCE 15-04-2012


Vesp

Aanbevolen berichten

Alles staat klaar. Juist op tijd nog een nieuwe gaskabel gestoken. Morgen vroeg vetreken . Daar morgen zelf wat rond toeren een b en b zoeken en zondag rijden maar. ( samen met het vrouwke. ) ben benieuwd. Ik sta al in bloeie . ( de bloemekes en de bijtjes :))) tot zondag. Gr. Jrjs

Link naar reactie

Wij komen ook vanuit R'dam,Alleen wel met de 2 scooter's op de aanhanger het eerste stuk...

(weet is wel niet echt de DieHard rider's style!)...

Parkeer wel paar dorpjes voor St.Truiden,Lijkt het nog wat!

Tot Zondag!

Groet,AJ&Kaar

Link naar reactie

Mijn vrouw en ik hebben genoten van de mooie bloesemtocht in en rond Sint-Truiden. De ontvangst door Squadra Veloce was TOP! De honderden Vespisten kregen aan de start spaghetti, wijn en eventueel een borreltje...;)

De rit was perfect uitgezet met rode pijltjes op de weg en er werd voor voldoende wegkapiteins gezorgd. Gelukkig was er halverwege gelegenheid om met een warme tas koffie en een stuk Limburgse vlaai weer een beetje op temperatuur te komen. Als er meer zon en minder noorderwind was geweest... zou het nog mooier geweest zijn maar dan moesten we wel meer opletten voor wandelaars en fietsers. Johan Cruyf zei: "ieder voordeel heb zijn nadeel"

Bedankt!

Link naar reactie
Bedankt voor de route Wim_1979

Graag gedaan...

Ik heb ze getrackt met de app van gpsies.com.

Werkt perfect, maar heeft één klein nadeel:

Het trackt alles, dus ook waar je fout rijdt (in het begin van de route volgde ik iemand die wat te enthousiast aan het gas hing, met een gemiste pijl en bocht van 180° tot gevolg)

En ook de toerkes rond de kerktoren op 't einde (was een beetje verwarring over de verzamelplaats) zitten erbij.

Verder een mooie route. Knap werk van de gasten van Squadra Veloce!

Link naar reactie

Dames en Heren van SQUADRA VELOCE,

Hartelijk bedankt voor de leuke rit,Drankje en hapje...

We vonden echt leuk,mooie omgeving ook!

Gewelldig dat we zo mee konden rijden,en zeker met zoveele,

En leuk om paar nieuwe gezichten ontmoet te hebben,(Wat zijn Jullie Vlaamingen toch een vriendelijk volk),Slijm/Slijm!

Komen zeker keertje terug voor een weekendje met de motor in St,Truiden en omgeving...

Groeten,Karin(Witte GS) & AJ(GT-R)

(@Sindo,Jammer dat we je niet hebben gezien!)

Link naar reactie
Dames en Heren van SQUADRA VELOCE,

Hartelijk bedankt voor de leuke rit,Drankje en hapje...

We vonden echt leuk,mooie omgeving ook!

Gewelldig dat we zo mee konden rijden,en zeker met zoveele,

En leuk om paar nieuwe gezichten ontmoet te hebben,(Wat zijn Jullie Vlaamingen toch een vriendelijk volk),Slijm/Slijm!

Komen zeker keertje terug voor een weekendje met de motor in St,Truiden en omgeving...

Groeten,Karin(Witte GS) & AJ(GT-R)

(@Sindo,Jammer dat we je niet hebben gezien!)

Idd jammer, next time ;)

Link naar reactie

Het was tof tof,alles is goed gegaan . Alleen het weer was niet echt geweldig ,maar het is droog gebleven.Ik wil de mannen en dame(s)van de vespa club Maasmechelen bedanken voor het meerijden zeer toffe mensen,het is ook de eerste x dat ik zo'n lange rit heb gedaan en had niet gedacht dat het zo goed ging worden .Nogmaals bedankt iedereen en ook club squadra veloce voor het hapje en drankje + rit.

(Aan mevrouw en dochtertje met de val partij ,hopelijk is er voor jullie niets ernstig gebeurd en zijn jullie daarna nog goed kunnen eindigen )

Grt Gio

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...