Ga naar inhoud
Vespaforum.be

26 augustus : rondrit


osca1966

Aanbevolen berichten

Hey vespamannen(en vrouwen),

Op zaterdag 26/08/06 is het op Hazewinkel te Heindonk zwemfeest.(10km openwater&waterpolotornooi)

Voor de derde keer organiseer ik van daaruit een rondrit voor de fiatclubbelgio en had gedacht van de dit jaar ook eens enkele clubs uit de omgeving met Vespa's uit te nodigen om deel te nemen aan een mooie rondrit in de omgeving.('t toch ook Italiaans)

Graag reactie als hier intresse voor is.

Bedankt,

Chris

Ps alle vespa liefhebbers die info wensen kunnen ook terecht op de stand vd fiatclubbelgio op de oldtimer beurs in het bouwcentrum in maart en in de Nekkerhallen begin mei.Meer info later.

Link naar reactie
  • 4 maanden later...
  • 1 maand later...
  • 4 weken later...

Allen met vespa , lambretta & aanverwanten die willen deelnemen graag voor 22/08/06 inschrijven via mail of via onze website www.fiatclubbelgio.be , zie ook onder rondritten "kippenroute " voorgaande editie voor sfeerbeeld of op www.vwz.be.

Tot dan ,

Chris

Als iemand een vespa te koop heeft min 125cc laat iets weten misschien mijn eerste rondrit op de vespa ipv de fiat 500 of 1500cabrio.

Link naar reactie

Stijn,

De rondrit bedraagt ong. 140km allemaal via heel kleine baantjes.

Ge kunt inschrijven door me rechtstreeks te mailen , graag ten laatste 22/08 .(ivm de roadboeken)

Ontbijt + 3 broodjes s'middags ter plaatse gebracht (excl drank) + 1/2kip van 't spit met frietjes & salade 15€ voor volwassene Kind(tot 12j ) met ontbijt + 2 broodjes & 1/4 kip 10€ .

Enkel ontbijt & broodjes 's middags 7,5€ Volw & Kinderen.

Rekening n° Dexia 068 2088166 74

met vermelding deelname kippenroute 26/08.

Tot dan ,

Chris

Ps info ivm dagschema zie bovenvermelde site.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...