Ga naar inhoud
Vespaforum.be

iso milano 1959


oscario

Aanbevolen berichten

Ik heb er 3 in mijn kelder staan, projecten voor als ik eens tijd heb...

Ik verkoop voorlopig niets, maar kan je wel helpen aan de tekeningen van de bouwplannen. Heb wel hier en daar wat info liggen.

Voor zover ik weet zijn er slechts weinig mensen mee bezig en ik heb geen idee waar je nog onderdelen kan krijgen. Ik weet dat GeertIso of Isogeert ooit op zoek geweest is naar een nieuwe achterveer en piston... naar't schijnt een ramp om te vinden.

Als je wat rondsurft, kom je wel wat tegen, maar meestal in bv Zuid-Amerika, Argentinië etc. Niet echt handig.

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Hé Oscario ,wecome 2 the club .Heb ook een iso'tje (wel in euh goed rijdende staat) wat dus niet erg indrukwekend is kwa prestaties maar wel een leuk dingetje vindt ik persoonlijk! Heb al redelijk wat zitten rondzoeken voor onderdelen & zoals Josse reeds vermelde de meeste dingen staan inderdaad in die zuid -amerikaanse landen te koop & old stock of okkazie onderdelen vindt je wel maar hou je wel vast voor de gekke prijzen! Regelmatig op E-bay (UK ) vindt je wel wat spullen te koop.Welke stukken zoek je eigenlijk? Zou zeggen anders tegen de voorzomer is afspreken? Zou wel een aantal Belgische Iso liefhebbers bij mekaar willen krijgen om ideeen enz... te wisselen ,groetjes Dave

Link naar reactie

dave goed plan laat maar data horen(zal nog niet op de iso rijden dan).

josse ben geintereseerd laat maar weten wat het is en hoeveel geld je ervoor wil hebben

heb ondertussen iemand in denemarken gevonden met redelijk wat nieuwe onderdelen ben er door wat andere ellende alleen nog niet aan toegekomen om de iso draaiend te maken ga deze week een poging wagen

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Hé Oscario ,in de loop van de zomer of voorzomer ergens zou ik zegge ;) .Ben wat laat met mijn antwoord maar heb het de laatste tijd nogal druk gehad.Zeker is doen hé .Op E-bay uk ! staat er een héél klein beetje te koop op bijvb. uitlaat !Moest je ooit voor een redelijke staat die chrome zijstukken voor op ,de panelen vinden ? Grtjs Dave .

Link naar reactie
  • 2 jaren later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...