Ga naar inhoud
Vespaforum.be

VespaClub Gent


Muchacho

Aanbevolen berichten

hey..

ik heb op t forum wat gelezen over de vespa club Gent, of de 'scooterclub gent', maar weet nu niet of ze nu wel bestaat ofniet...

kheb t archief geraadpleegd en ook op google en altavista geprobeerd... maar niks gevonden, bestaat het nu ofniet? eneuh magje met n LX ook meerijden?

ciao en op voorhand al bedankt!

sam

Link naar reactie

the LX is indeed the new model.. i'll buy one in april, so within a week or 3 but i don't know if i can join the meetings with that new model...?

anyway, what is the purpose of those meetings? just drinking? fun? or talking about vespa's or what actually?

thx!! sam

Link naar reactie

kijk, ik kan evengoed AN spreken, maar dan duurt het toch wel een hele tijd eerdat ik mijn zin heb geschreven die ik in het tussentaaltje (geen dialect dus) al lang in mijn hoofd had. Daarom gebruik ik mijn tussentaaltje...

nuh, even trug na da vespa gedoe, kheb ik da wel door da jullie sarcastisch bezig zijn hoor!! ben nu echt ni zo neen dwazen, maareum kvraag mij gwoon af.. als da is ivm het gedoe van die vespa die te koop stond in destelbergen... jah jong , kweetni wa ik daar fout zou hebben gedaan, kweet alleen dat Teddy mij zo'n mailke heeft gestuurd, en t klinkt misschien kinderachtig maareuh hij zat wel de ruzie uit te lokken... dus ksnap ni wa da met jullie te maken heeft...

ik heb gereageerd op da mailtje en jah , kheb dus idd fout gereageerd.

hiervoor mijn excuses...

nujah, als ik iemand zou hebben beledigd, mijn excuses daarvoor, ik zou dan graag n nieuwe start willen maken

grtz...

Bericht bewerkt (03.04.2005 | 23:33)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...