Ga naar inhoud
Vespaforum.be

problemen px 2011


px 2011

Aanbevolen berichten

Nen dealer wilt ne klant houden, geen machien, dus als een machien van klant veranderd en die 'nieuwe eigenaar' ermee terugkomt, ook al bij hem gekocht gade ni veel blije gezichten terugzien. Ik denk dat ge 't beste op een akkoordje gooit met een dealer in je buurt en gewoon vraagt wat 'm eraan kan doen met recuperatie van garantie en dat ge 't geen dat 'm zelf niet kan recupereren bijlegt... dan is het win win voor beide. In dat geval zou 'k het gaan vragen aan den dealer die dicht bij u is en die ge in de toekomst wilt gebruiken voor onderhoud ed... probeer een goede relatie op te bouwen

Link naar reactie

Ter illustratie en dan zwijg ik verder over. Toen ik een paar jaar terug een breedbeeld plasma kocht(stroomvretent ding, maar dit geheel terzijde), ben ik bij verschillende electrozaken geweest. Bij de "duurdere" heb ik de hele uitleg gekregen waarom (toen) plasma, grootte ten opzichte vd ruimte etc...waardoor ik een goede keuze kon maken. Omdat ik graag eerst vergelijk ook bij de "goedkopere" vdb om geen namen te noemen gaan kijken. Ik vroeg aan een vd verkopers wat het verschil was tussen TV 1 en 2 want er zat duidelijk een prijs verschil op, maar volgens de specs identiek. De beste man neemt de 2 specs die onder de tv's staan en begint te lezen... geïrriteerd heb ik hem laten weten dat ik ook kon lezen, maar eerder om advies vroeg. Heb uiteindelijk meer betaald, maar prima service gekregen en de volledige uitleg bij plaatsing, geprogrammeerd etc.. en ik blijf er gaan al kan ik elders een paar EUR uitsparen.

Link naar reactie
ik kan toch moeilijk 250 km gaan rijden voor een onderhoudsbeurt??

maar dit kon je blijkbaar wel om hem te kopen...

Waarom heb je hem niet gekocht bij de plaatselijke dealer?

beste, ik heb deze vespa tweedehands gekocht ,was amper 6maand oud met 700km op teller, voor de prijs van 2700euro, leek me eerlijke prijs, nog altijd 700 a 800euro onder nieuwprijs en ziet er uit alsof ie uit de showroom komt, de "probleempjes" zijn me pas opgevallen na 200km en een maand verder.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...