Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Lambretta 12 volt conversie


Ignace

Aanbevolen berichten

Ik zou graag mijnen LI125 S3 naar 12 volt converteren. Nu heb ik zelf nog niet zoveel verstand vabn de elektronica op de lammy. Kvroeg mij af of hier iemand was die me hierbij kon helpen, tegen vergoeding natuurlijk!

Welke nieuwe stukken heb ik bijvoorbeeld allemaal nodig?

Ksou graag ne fog vanvoor op m'n beenschild monteren. Lang over nagedacht en ik kan het idee nie uit m'n hoofd zette :P

Dus, als iemand mij kan helpen, graag!

Link naar reactie
Ik zou graag mijnen LI125 S3 naar 12 volt converteren. Nu heb ik zelf nog niet zoveel verstand vabn de elektronica op de lammy. Kvroeg mij af of hier iemand was die me hierbij kon helpen, tegen vergoeding natuurlijk!

Welke nieuwe stukken heb ik bijvoorbeeld allemaal nodig?

Ksou graag ne fog vanvoor op m'n beenschild monteren. Lang over nagedacht en ik kan het idee nie uit m'n hoofd zette :P

Dus, als iemand mij kan helpen, graag!

Bij B-Street zone?

Link naar reactie
Ik zou graag mijnen LI125 S3 naar 12 volt converteren. Nu heb ik zelf nog niet zoveel verstand vabn de elektronica op de lammy. Kvroeg mij af of hier iemand was die me hierbij kon helpen, tegen vergoeding natuurlijk!

Welke nieuwe stukken heb ik bijvoorbeeld allemaal nodig?

Ksou graag ne fog vanvoor op m'n beenschild monteren. Lang over nagedacht en ik kan het idee nie uit m'n hoofd zette :P

Dus, als iemand mij kan helpen, graag!

Bij B-Street zone?

liever niet nee :P

Link naar reactie
Beetje moeite doen eh...Der staan fotookes bij, en google translate wel...

kheb schrik om iets verkeerd te doen en dak heel m'n elektriciteit verkloot :P

en em dan alsnog te moete binnedoen voor de herstelling en conversie, da ziek nie zitte :P

Als je sleutelkwaliteiten even groot zijn je als schrijfkwaliteiten zou ik hem ergens binnendoen Ignace ;-)

Link naar reactie
Beetje moeite doen eh...Der staan fotookes bij, en google translate wel...

kheb schrik om iets verkeerd te doen en dak heel m'n elektriciteit verkloot :P

en em dan alsnog te moete binnedoen voor de herstelling en conversie, da ziek nie zitte :P

Als je sleutelkwaliteiten even groot zijn je als schrijfkwaliteiten zou ik hem ergens binnendoen Ignace ;-)

ksen genen held in sleutelen, da geefk toe. Maar kwillet wel lere. De lambretta dak nu heb wilk als leerobject gebruiken. Kwil heekl da ding vanbuite kennen. Ik blijf ermee rije tot alles kapot is gegaan en dak alles trug heb hersteld. Zo leer ik toch alles. Die 12v conversie wil ik dus zelf ook leren :)

Link naar reactie
ksen da geefk kwillet lere dak wilk Kwil heekl da vanbuite rije dak trug

dude, schrijf nu eens normaal! iedereen doet hier moeite om een beetje duidelijk te schrijven. dat helpt als er mensen al eens iets willen opzoeken met de zoekfunctie. door dat gebrekkig puberaal gebrabbel werkt een zoekfunctie dus veel slechter!

ter info: met de Sticky Manual (ja, ook de 1ste versie...) kan je zelf gerust je ontsteking veranderen en alles omzetten naar 12v. ik weet natuurlijk niet of je dit boek ondertussen al hebt gekocht?

moest je dit niet zien zitten, doe hem dan binnen bij een GOED dealer of mechanieker met VERSTAND van Lambretta's...

no offence, maar ik denk de mening van meerdere mensen hier te delen.

Link naar reactie
ksen da geefk kwillet lere dak wilk Kwil heekl da vanbuite rije dak trug

dude, schrijf nu eens normaal! iedereen doet hier moeite om een beetje duidelijk te schrijven. dat helpt als er mensen al eens iets willen opzoeken met de zoekfunctie. door dat gebrekkig puberaal gebrabbel werkt een zoekfunctie dus veel slechter!

ter info: met de Sticky Manual (ja, ook de 1ste versie...) kan je zelf gerust je ontsteking veranderen en alles omzetten naar 12v. ik weet natuurlijk niet of je dit boek ondertussen al hebt gekocht?

moest je dit niet zien zitten, doe hem dan binnen bij een GOED dealer of mechanieker met VERSTAND van Lambretta's...

no offence, maar ik denk de mening van meerdere mensen hier te delen.

ik zal er voortaan op proberen te letten, oke? :).

Die manual is onderweg, heb hem nog niet aangekregen, maar ik heb de online versie al wel. Ik heb hem echter nog niet doorgelezen en wist dus ook niet dat deze conversie erin stond. Als ik er niet uitkom, en blijkbaar dus ook geen hulp krijg, doe ik hem wel binnen bij LF voor deze conversie.

Zo weet ik er zelf niets van, maar is het wel gedaan.

Link naar reactie
Of ga gewoon naar Ranst, Rumst ,Lambrettafinder :-) voor de onderdelen. Ze zullen u er ook zeker een goede uitleg bij geven als je het zelf wil doen.

Dat is eigenlijk ook geen slecht idee!

Maar ja, die uitleg zullen ze ook wel niet graag geven he. Ze doen het liever zelf natuurlijk, dat brengt meer op! Of is mijn gedachtengang totaal verkeerd?

Link naar reactie

die mannen geven graag genoeg uitleg.

kijk in de Sticky ook eens na welke 'tools' je allemaal nodig hebt. als je toch aan je Lambretta gaat sleutelen is dat een goede investering (as an old wise Irish lad once told me...) voor de toekomst.

Link naar reactie
die mannen geven graag genoeg uitleg.

kijk in de Sticky ook eens na welke 'tools' je allemaal nodig hebt. als je toch aan je Lambretta gaat sleutelen is dat een goede investering (as an old wise Irish lad once told me...) voor de toekomst.

dan zal ik eerst eens die sticky manual nalezen en die tools bestellen. Mijn gereedsschapkist is al onderweg :).

Daarna even naar LF gaan en daar vragen hoe het zit! :)

Dankuwel allemaal!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...