Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Mixer 3BE versus 4BE


wijlen de Makke

Aanbevolen berichten

Ik heb een carbu 24/24 standaard mixer is een 4BE, onderste sproeier is een 118 voor een Pinasco 177 5 poorter.

Bij vol gas en dan gas lossen gaf de scoot precies de indruk dat ze met seconden als een soort warm loper aanvoelde.

Nu volgens mijn logica staat een 24/24 carbu standaard op een PX200, en een 20/20 standaard op een lml 2T met 125CC.

De 125CC draait hoger in toeren als een 200CC ik heb dus de mixer 3BE erop gezet en het fenomeen is weg. Ik heb ook gemerkt dat

de 3BE 1 gaatje meer heeft. Vandaar mijn vraag hou ik de 3BE aan of plaats ik de 4BE terug. Of heeft er iemand een beter idee

voor deze setup??

Link naar reactie

Standaard zit er normaal gezien een BE3 in de si24/24E, maar misschien moet je de ralentisproeier vergroten, als je hard gaat en dan de gas lost valt de motor terug op de ralentisproeier, en als die te klein is kan je een vastloper hebben...

Link naar reactie

met een Pinasco 177 kan je toch best een 120 of 122 hoofdsproeier steken mijn gedacht

enfin, hou je bougie nu maar goed in de gaten

Link naar reactie

Denk dat mijn setting die ik nu heb wel juist is voor de Pinsaco 177 5 poorter

http://www.lmlocgb.co.uk/phpBB3/viewtopic.php?t=1415&p=11472

Carbu 24/24

Dus relantie sproeier 100

mixer 3BE

Jet 118

Tenzij iemand nog een ander gedacht heeft, info of bevindingen zijn meer als welkom

Grtjs

Makke

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...