Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Verf springt af onder zadelrand v


Lekstokje

Aanbevolen berichten

Ik ben sinds vorige week in het bezit van een vespa Lx125, kleur siena

Daarnet heb ik bij het openen van het zadel vatsgesteld, dat er al twee plekjes zijn waar de verf weg is

Is precies, als het zadel dicht is, dat dat plastieken omhulsel, dat dient ter bescherming van de beugel rond het zadel, duwt op de vespa, en zo schade veroorzaakt aan de lak

Heb er nog maar 250 km mee gereden, en bij een test heb ik gezien, als men op het zadel zit, het omhulsel duwt op de vespa, en zo schade veroorzaakt

Hoe kan ik dit opgelost worden, en heeft er iemand ervaring met dit probleem

Heb ook al vastgesteld dat er aan de stuurstang ook een stukje verf is verdwenen, en dit al op de eerste dag..

Begin al te vrezen dat er problemen zijn met de verflak van de vespa, kan dit bij dit merk

Erk

Link naar reactie

beste lekstok , bij dit merk kan alles , terugkeren waar je hem kocht en laten oplossen.

Link naar reactie
Ga zaterdag meer weten, heb ondertussen ook al vastgesteld dat er onderaan de vespa ook al een stukje verf is verdwenen...

En is er nu echt niemand die dit ook heeft meegemaakt

volgens mij hebt ge pech en is er iets vergeten bij de productie van uw specifiek machien. Direct de grote middelen inzetten

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Ben hier... . De plekjes heb ik laten retoucheren, en momenteel ziet alles er goed uit...

Het zadel steunde en duwde teveel op de vespa..

Men heeft het zadel "beetje" aangepast, zodat het niet meer kan duwen op de vespa...

Heb het gevoel dat men mijn probleem goed heeft aangepakt bij vromoto

Link naar reactie

Ben hier... . De plekjes heb ik laten retoucheren, en momenteel ziet alles er goed uit...

Het zadel steunde en duwde teveel op de vespa..

Men heeft het zadel "beetje" aangepast, zodat het niet meer kan duwen op de vespa...

Heb het gevoel dat men mijn probleem goed heeft aangepakt bij vromoto

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...