Ga naar inhoud
Vespaforum.be

THE BELGIUM MOD WEEK ENDER September 15th, 16th & 17th


exo

Aanbevolen berichten

Dit is enkel intressant als ge ne echte "MOD" zijt ( dees ga weer ne hoop plastiek rijders op hun paard zetten)

@quickie: zie maar dat je met zulke uitspraken geen "MOD" oep a bakkes krijgt ;-)

Link naar reactie

Ja Gert, ik weet het .Maar ik zie ze der straks weer staan met hunne bak van ijsboerke vanachterop hunne scooter , afvraagend waarom al die scooters zoveel spiegels hebben..

Link naar reactie

die rondrit zondag,vertrekt die aan united scooters in Huizingen ?

is de winkel dan een tijdje open?

Link naar reactie

hmmmm...'t zal wel aan mij liggen maar ik vind er niks van terug zulle...

soms maken ze het toch wat ingewikkeld wanneer het makkelijk ook kan.

Link naar reactie
Begrijp ik nu goed van u Quick dat niet-MODs liever niet welkom zijn ?

ik heb nog wat lampen en spiegels liggen,zet die op uwe special en ge moogt komen ;-))

Link naar reactie

Dat heb ik nie gezegd , heb alleen gezegd dat het voor nie Mods misschien minder interesant is.Probleem is dat sommige niet mods dit zien als een verkleed partyke waarop ze hunne bompa hun costum moeten aandoen en daardoor voor de buiten wereld soms een totaal verkeerd beeld scheppen van wat mods eigenlijk zijn .Je hebt natuurlijk ook vespa rijders met oprechte intersse voor deze sub-cultuur , maar sommige weekend mods die hun imago hebben aangeschaft tesamme met hunne vespa en dan denken dat ze de absolute waarheid komen verkondige , daar heb ik een beetje problemen mee .

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...