Ga naar inhoud
Vespaforum.be

onderhoudsbeurt ?


LuckyVespje

Aanbevolen berichten

125 euro ??? Slik.

Gts 300 is om de 10.000km, tenzij zoals als gemeld door Makke heel weinig km doet, dan moet je toch eenmaal per jaar binnen.

De onderhoudsbeurten staan overigens ook duidelijk in je boekje vermeld. Op 5000 is het gewoon nazicht, kan je ook. Op 15000 dan heb je nieuwe riem en variogewichten nodig.

Link naar reactie

125€ pff!! mijn eerste ondehoud op 1000km was gratis.. incl nieuwe olie.

2de ondehoud op 6000km dus 5000km later heeft me iets in de 50€ gekost.

en nu ga ik terug op 12000 (over een dag of 3) wat me da gaat kosten weet ik nog nie. we zien wel maar mijn dealer kennende zal ik nie voor een dure zaak komen te staan ;)

Groetjes pepone

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Eerste onderhoud was 62,50€ bij Vespafun Hoeselt op 1500Km (normaal 1000km maar kon er nie vroeger geraken).

Voor het volgende onderhoud 5000km bijtellen, dus 6500km. Het hangt er gewoon vanaf wat de specs van de olie & oliefilter voorschrijven.

Link naar reactie
zie maar dat ze uw erste onderhoud werkelijk doen en niet zoals bij mij, de scooter de garage in duwen, een uurke wachten en dan terug naar buiten duwen zonder er iets aan te doen.(en er dan ook nog op de 80€ voor betalen ook)

dat zou ik ook wel eens willen weten waar dat zoiets gebeurd.

Link naar reactie

eerste onderhoud zou gratis moeten zijn, bij nen tweetakt zijn de intervallen veel korter omwille de eigenheid v tweetakt, heeft de neiging pap te worden bij lange stilstand... viertakt zou veeeeeel langer moeten zijn. maar zowiezo elk jaar onafhankelijk hoeveel km je doet... stilstaand water gaat ook stinken

Link naar reactie

bij mij was dat bij herroelen motors in maaseik, ik en Levi van classicscooter hadden de hele motor nagezien nadat hij bleek 'droog' te staan amper 1000km na het genoemde 'onderhoud', uit alles dat wij gezien hebben(of niet gezien) blijkt dat ze men vespa met geen vinger hebben aangeraakt !

bijna men motor kapot gereden ! en als dat was gebeurt en ik zou gaan klagen zijn dan ben ik er zeker van dat ze mij uitgelachen zouden hebben.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...