Ga naar inhoud
Vespaforum.be

GTS 125 ie Sport


toffel34

Aanbevolen berichten

Op het COC (Certificate of Conformity) van een Vespa 125ie Super staat dat de maximum snelheid 105 km/uur is. Zou hij windaf of bergaf meer dan 115 km/uur behalen dan zal ook nog eens de elektronische snelheidsbegrenzer ingrijpen om de motor te beschermen tegen te hoge toeren. Je zult dus echt niet veel meer snelheid van je Vespa moeten verwachten.

Ik ben het helemaal eens met NielsVV, een Vespa rijdt het leukst rond de 70 km/uur. Alles wat vlugger gaat is minder genieten en daar gaat het in hoofdzaak toch om.

Link naar reactie

Ja, jullie hebben gelijk dat het aan 80 km leuker is.

Maar ik gebruik dagelijks een steenweg waar 90km toegelaten is.

Ik vind het veiliger om aan dezelfde snelheid te rijden als de auto voor mij.

En daarvoor is topsnelheid een beetje juist. Ik weeg 85 kilo, en hoop dat wesp bij het losrijden toch een klein 100km/u kan rijden. Verbruik is wel goed want ligt rond de 3 liter/100km.

Link naar reactie

ik haal op gps 109, op de teller vlotjes 120, maar dat is echt na even rijden en wanneer de motor goed warm staat.

( ik weeg 57 ) Voor 5km per uur winst koop je best een aftermarket uitlaat = veel herrie, sommgen houden daarvan anderen niet. ( VH blaffer op de mijne )

Ook eeb halfhoog windschermpje kan je 2 per uur sneller..

Gewoon eens even op de snelweg half uurtje volgas gaan en dan op 1000 km onderhoud, en dan lukt het wel.

Maar meer dan 100-105 ga je niet rijden , dan moet je 300'tje kopen

groetjes tooni

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...