Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Wielen banlanceren?


Geko

Aanbevolen berichten

Heb zo net op mijn vespa gts 125 '07 nieuwe banden gemonteerd (michelin city grip). Voor ik de wielen terugplaats vroeg ik mij af of deze nu best uigebalanceerd worden? Na wat rondvragen, zijn de meningen nogal verdeeld. Sommige zeggen beter wel en andere zeggen niet nodig. Wat is jullie ervaring?

Link naar reactie

Rij ook met Michelin city grip, wel op GTS 250, niet zelf geplaatst maar door de onschatbare Franky uit Boechout: uiteraard uitbalanceren, maar toch had ik nog wat last van wobbel zo rond 40 km/u. Banden vooraan op 2 bar en achteraan op 2.2 gezet (met topkoffer) en...opgelost + veel betere wegligging.

Link naar reactie
Rij ook met Michelin city grip, wel op GTS 250, niet zelf geplaatst maar door de onschatbare Franky uit Boechout: uiteraard uitbalanceren, maar toch had ik nog wat last van wobbel zo rond 40 km/u. Banden vooraan op 2 bar en achteraan op 2.2 gezet (met topkoffer) en...opgelost + veel betere wegligging.

Ik heb hetzelfde voor met mijn schwalbe weatherman. Bij 40 km/u trilt mijn stuur ook lichtjes. Volgende week gaat hij binnen voor zijn smering en dan opnieuw laten balanceren. Ik heb dit fenomeen al verschillende keren gehoord.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...