Ga naar inhoud
Vespaforum.be

New member


Wimper

Aanbevolen berichten

Hallo

Ik ben nieuw hier op 't forum. 32j uit Antwerpen en sinds kort in het bezit van een nieuwe GTS250. De keuze voor de 300 was er maar ik vond de 500euro aan meerprijs niet verantwoord en ik denk dat ik er slim aan gedaan heb om niet met een 300 te gaan testrijden.

Dit is niet mijn eerste Vespa noch mijn eerste motor.

De teller wat het aantal motoren betreft zit nu op 1 na op 20 moto's die hier al de revue gepasseerd zijn.

Wat de Vespa's betreft. Mijn eerste Vespa heb ik gekocht nieuw bij de Vespa Shop te Antwerpen met name een GT200 (eerste lichting van het nieuwe design en nieuwe vespa's die het automatisch moesten gaan doen.

Daarna nog een ET4 150cc gehad, particulier gekocht en nu dus de GTS250.

Ik heb voor de GTS gekozen omdat ik met de kleine kinderen in huis nog heel weinig met de moto kan rondrijden.

Hebbedingetje voor binnenkort is een andere uitlaat en dan denk ik aan een Akrapovic of Leovinci maar het voordeel voor de Akra.

Voila dat is het zo'n beetje.

Gr

;-)

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Ben zelf gestrand op de GTS 250. Maar om de kleur van mijn voorkeur te bekomen moest ik er de ABS bijnemen.

Ben nu uiterst tevreden dat ik daarvoor gegaan ben. En de 250 vind ik top. Ben er uiterst tevreden mee. Heb ondertussen 12000 km op de teller.

Begrijp in feite niet goed waarom plots de ABS uit de collectie ging.

Nu, 50 € (aan taks voor de GTS 300)is toch maar de som voor Pechverhelping.

Die komt ook neer op zo'n 50 €. Zal goed van pas komen als de verlengde Piaggio Bijstand uit is.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...