Wimper Geplaatst: 3 augustus 2011 Delen Geplaatst: 3 augustus 2011 Hallo Ik ben nieuw hier op 't forum. 32j uit Antwerpen en sinds kort in het bezit van een nieuwe GTS250. De keuze voor de 300 was er maar ik vond de 500euro aan meerprijs niet verantwoord en ik denk dat ik er slim aan gedaan heb om niet met een 300 te gaan testrijden. Dit is niet mijn eerste Vespa noch mijn eerste motor. De teller wat het aantal motoren betreft zit nu op 1 na op 20 moto's die hier al de revue gepasseerd zijn. Wat de Vespa's betreft. Mijn eerste Vespa heb ik gekocht nieuw bij de Vespa Shop te Antwerpen met name een GT200 (eerste lichting van het nieuwe design en nieuwe vespa's die het automatisch moesten gaan doen. Daarna nog een ET4 150cc gehad, particulier gekocht en nu dus de GTS250. Ik heb voor de GTS gekozen omdat ik met de kleine kinderen in huis nog heel weinig met de moto kan rondrijden. Hebbedingetje voor binnenkort is een andere uitlaat en dan denk ik aan een Akrapovic of Leovinci maar het voordeel voor de Akra. Voila dat is het zo'n beetje. Gr ;-) Link naar reactie
Ivannikon Geplaatst: 4 augustus 2011 Delen Geplaatst: 4 augustus 2011 Veel succes ermee, Heb ook de GTS 250ie en tot nu toe heel tevreden. Stond ook in twijvel tussen 250 en 300 en zoals je aangeeft weinig verschil voor die € 500. Groeten Ivan Link naar reactie
EriX Geplaatst: 5 augustus 2011 Delen Geplaatst: 5 augustus 2011 Het grote verschil tussen de 250 en 300 is dat je geen taks moet betalen voor de 250, enkel 1ste keer bij inschrijving (scheelt toch weer jaarlijks in uwe portemonnee). ;-) Link naar reactie
NielsVV Geplaatst: 5 augustus 2011 Delen Geplaatst: 5 augustus 2011 Hoeveel bedraagt de jaarlijkse taks voor een 300 eigenlijk? Link naar reactie
mgent Geplaatst: 5 augustus 2011 Delen Geplaatst: 5 augustus 2011 52,27 euro was het dit jaar. Wisselt elk jaar naar gelang de index. Link naar reactie
vespadiverso Geplaatst: 6 augustus 2011 Delen Geplaatst: 6 augustus 2011 Wat is nu 50€ per jaar als je kunt kiezen tussen een 250 en 300cc???? Dat kan toch geen struikelblok zijn?? Link naar reactie
Trebor Geplaatst: 17 augustus 2011 Delen Geplaatst: 17 augustus 2011 Ben zelf gestrand op de GTS 250. Maar om de kleur van mijn voorkeur te bekomen moest ik er de ABS bijnemen. Ben nu uiterst tevreden dat ik daarvoor gegaan ben. En de 250 vind ik top. Ben er uiterst tevreden mee. Heb ondertussen 12000 km op de teller. Begrijp in feite niet goed waarom plots de ABS uit de collectie ging. Nu, 50 € (aan taks voor de GTS 300)is toch maar de som voor Pechverhelping. Die komt ook neer op zo'n 50 €. Zal goed van pas komen als de verlengde Piaggio Bijstand uit is. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.