Ga naar inhoud
Vespaforum.be

verschillende kontakt sloten vespa gs


oscario

Aanbevolen berichten

iemand bekend met verschillende kontakt sloten

nummers in alle schema's die ik zie komen niet overeen met de nummers op mijn slot

krijg de werking van het slot ook niet voor elkaar (lastig zonder ivm met verlichting ed)

alvast bedankt oscar

Link naar reactie

er zijn 10 aansluitpunten op het slot als ik het schema zoals hier op het forum voor een gs met vespatronic aanhoud start hij alleen in de 2e stand van het slot

(zou uit moeten zijn)

ra ra politie pet

oscar

Link naar reactie
  • 4 maanden later...

Hoi,even een vraagje,

Heb Jij een nieuw contactslot gekocht(welke),of het oude weer gebruikt?

Ik denk dat Ik een nieuwe nodig zal hebben?

En gingen de Treelijsten er makkelijk op of heb ze erg moeten buigen?

Groeten,Kaar&AJ

Link naar reactie

heb er een orgineel slot New Old Stock bijgehad die je bij sip besteld is volgens mij precies dezelfde. heb alleen vespatronic er op gezet om van die bagger ontsteking die standaard is af te komen. Treelijsten was bij mij een drama om er goed op te krijgen was ook niet echt handig om eerst te spuiten en dan te passen.had ook geen riveteertang heb deze dus gehamerd.had een gs logo dat geplakt(misa) dient te worden via dit forum gekregen.

succes

Link naar reactie

@Osario,

Gelukkig kan ik mijn oude slot gebruiken. Heb gewoon een nieuw sleuteltje gehaald.

Ook de treelijsten binnen en zie nu al dat dat weer een klusje wordt met héél veel geduld.

Dat plaklogo heb ik ook nog nodig, ook lastig om dat er netjes op te krijgen.

Tyrian; jij ook succes met je treelijsten!!

Link naar reactie

ducktape en een goede spuiter(bleek achteraf) heb bij de binneste rails nu nog een beetje ruimte aan de top vulstuk voor buitenste heb ik een stuk afgehaald om de bocht kloppend te krijgen. een van jullie een riveteertang? zo ja waar vandaan heb de plaatselijke ijzer boer tot waanzin gedreven dacht dat ik een pop nageltang bedoelde . staat een mooi filmpje op youtube van een oudere italiaan met een tang op lucht. plaklogo is eenvoudig met lijmtang op zijn plek te houden om de lijm te laten drogen

succes

Link naar reactie

Ik moet binnenkort ook beginnen aan de treelijsten op mijn GS. Ik heb een nieuw setje van Mauro Pascoli. Is dat niet een heel erg gepruts met de bijgeleverde popnagels en is het niet veel makkelijker met een deftige riveteertang er inox rivetten in te zetten ? Weet er iemand een te kleven GS logo op mijn MISA ,

Link naar reactie

@dr150GS,

Ik gebruik 2 Componenten lijm van Bizon,

Heel klein beetje mengen en dan met een spijkertje er een heel klein beetje op doen!

Plakband erop om op zijn plaats te houden!

Treelijsten zet Ik er eerst op met hele kleine Boutjes & Moertjes,

(voor in model te krijden),

Daarna zou je ze vast kunnen Klinken of Poppen!

Groet,AJ

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...