Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa Kledij


Moz-Art

Aanbevolen berichten

Als het is om veelvuldig te dragen, blijf er af. Kost veel geld maar de kwaliteit is er naar. Heb al lederen vesten gezien die eenmaal gedragen waren en waar al beschadigingen op waren.

Voor veel minder geld koop je leuke en goeie dingen van oa Tucano Urbano, waar je jaren plezier van zal hebben.

Link naar reactie

Op de tanden bijten ...

... zegt het ni...

Och, foert.

VESPAKLEDIJ IS VOOR JEANETTEN!

Neje, efkes serieus: ik denk dat je, zoals Mgent zegt, als je beslist om geld neer te tellen voor kledij voor op het brommerke, je beter je geld geeft aan dégelijk materiaal (en ni aan ne merknaam - tenzij het over een gerenommeerd merk van beschermende kledij gaat). Die prullen zullen inderdaad veel geld kosten, en oké, er staat "Vespa" op, maar kwaliteit?

En trouwens, als ge met uwe Vespa rondrijdt zullen de mensen al wel zien dat ge ne Vespaman/madam bent, da hoeft er toch ni vingerdik opgelegd te worden door een vest, helm, sloefen, zonnebril en 'k weetniwanogallemaal waar in't groot Vespa op staat? Da heb ik nooit goed begrepen.

En nog ne smilie ;-) voor de speelsheid.

Link naar reactie

Ik ben ook niet zo voor die merkkledij maar de zwarte vest van Vespa met bescherming op de juiste plaatsen vond ik toevallig mooi en er staat precies nergens in 't groot Vespa op. Het enige wat ik in huis heb van Vespa dat niet kan rijden is een koffietas, hahaha. Het lijkt me ook nogal een belachelijk zicht om in een gloednieuwe blinkende Vespa outfit op een oude oude, vuile en gedeukte Vespa uit 1983 rond te rijden, hahaha. Maar bedankt voor de tips, als de kwaliteit inderdaad niet goed is, kijk ik nog eens rond voor iets anders.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...