Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Iemand ervaring met de nieuwe Remus uitlaat?


Kris64

Aanbevolen berichten

heb hier 2 maten rondrijden met een remus,en vind hem wel mooi hij gaat een beetje omhoog en das het mooie eraan,de afwerking is ook zeer goed!maar het geluid is ma niks vind ik dan houd ge beter de originele!maar qua looks mag hij er zijn! Grts Pepone

Link naar reactie

is precies wel een schone uitlaat, ik ga straks mijn vespa binnen brengen om de GRP eronder uit te laten halen.(ietske te luid in smalle straatjes)

dit is ook wel een mooi alternatief voor mij want ik ga er nu de originele terug onder vijzen...

quanta costa ?

misschien een totaalfoto(met scoot) ?

Link naar reactie

Ja, erg hé Marc...

Nog een beetje en het vespagebeuren wordt alleen toegankelijk voor de "elite".

We zijn ver af van de oorspronkelijke doelstelling van vespa: "de minderbegoeden de kans geven om mobiel te zijn".

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Mooi,hoor,Misschien nog wel netter dan die Akra!

Greets,AJ

Link naar reactie

Dezelfde leverancier als de mijne. had ze gisteren berichtje gestuurd dat ik nog kandidaten had maar aan promoprijs. Dus hebben ze weer even geactiveerd, scheelt jou bijna 20€ nu ;-)

Leverancier is correct en als er stock is krijg je een bericht als hij verzonden is. Binnen de twee dagen heb je hem thuis via de post.

Link naar reactie

Ja die uitlaten, het is me wat. Ieder zijn gedacht maar zelf ben ik ben niet zo'n fan van een scooter die meer lawaai maakt dan hij vermogen heeft. Op het werk is er ook zo'n Leovince pijper; hoort ge van héél ver aankomen,en als hij dan echt in zicht komt...dan is dat begot een scooter...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...