Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Kent iemand deze primavera?


.carl.

Aanbevolen berichten

Hej, kent iemand deze primavera of al eens gaan kijken: http://nl.kapaza.be/antwerpen/restauratie-projekt-vespa-jaren-60-56457429.htm ? De verkoper heeft blijkbaar meerdere vespa's staan. Die primavera lijkt me wel wat, vindt hem ook geweldig zoals hij staat, maar motorisch heb ik hem toch wel liefst in orde... Wat met de prijs? Ik heb de verkoper nog niet gecontacteerd.

Bedankt!

Groeten,

.c.

Link naar reactie

Het is ws een Spaanse Motovespa (te zien aan kenteken op voorspatbord en 'maf' rekje), geen Italiaan. Licentiebouw is niks mis mee, maar je moet t wel weten; goed opletten dat de papieren in orde zijn. Kwaliteit is niet minder, maar samenstelling van de Vespa is anders, vaak een afwijkende ontsteking. Dat maakt 'em ook ws een T3 (al zijn er een paar Pv achtige Motovespa's), dus 3 transferpoorten, 1 meer dan een PV, das beter, maar geen electronische ontsteking zoals een ET3 zou hebben (vandaar T3).

Special headset (met sleutel!) hoort op een Motovespa T3!

Link naar reactie

deze jongen koopt scooters op in Spanje en verkoopt ze hier. zonder Belgische papieren uiteraard...

de prijs voor z'n scooters is meestal aan de hoge kant in vergelijking met wat je krijgt. als je weet waar je mee bezig bent en je zoekt een Motovespa kan al wel eens iets vinden, maar verwacht geen koopjes.

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...