Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa V50 vermogen weg bij gas geven


DR

Aanbevolen berichten

Beste,

Gister tijdens het rijden op de V50 met gas geven ging hij niet meer goed vooruit, het vermogen viel gewoon weg maar hij blijft wel gewoon goed stationair lopen.

Bij het uittrekken van de choke onder het rijden loopt hij echter wel prima bij gas geven.

Iemand een idee waar ik het probleem moet zoeken?

Gr,

DR

Link naar reactie

Gister de carbu schoongemaakt en terug gezet maar hij startte niet. Ik heb toen de benzineleiding van de carbu afgehaald en direct terug erop gezet en toen startte hij direct maar viel wel na 10 seconden uit en kreeg hem niet meer aan. Daarna weer de benzineleiding eraf getrokken en direct weer op de carbu gezet en startte toen weer direct, liep 10 seconden en viel weer uit.

Iemand een idee?

Link naar reactie

check je bougie, als die nat is dan verzuipt je motor. Dat kan zijn dat je choke blijft hangen, of de vlotter die lek is of vlotternaald die te veel ingesleten is.

Link naar reactie
grotere hoofdsproeier zetten...

Hij heeft voorheen altijd prima gereden met deze setup

is dat een rede waarom het er NIET aan zou kunnen liggen...? neen ;)

Link naar reactie

Je moet gewoon zien dat je bougie er mooi uitziet van kleur. Dat er geen vuil zit in je carbu en dat je nergens een lekkage hebt. Ik heb het ook al voor gehad. Normaal choke is meer benzine dus hij moet ergens te veel lucht krijgen. Met grotere sproeiers misschien meer benzine?

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...