Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Valbaren LML met grote voeten!?


Vara

Aanbevolen berichten

Ik heb mijn LML bijna een weekje in bezit en hij is schitterend! Mijn opties en accessoires waren nog niet binnen omdat ze ook mat zwart moeten gespoten worden om te passen bij mijn matte groende LML.

In mijn zotte ko(o)p-bui heb ik een bagagerek vooraan, neus en valbaren direct meebesteld. Het achterste bagagerek zat er al op bij die editie (ook nog niet binnen door verkeerde levering).

Zie ik nu net dat die valbaren nogal ver naar voor komen, althans die voetstukjes... En ik heb grote voeten (45)...

Kan je nog deftig remmen door die voetstukjes of zitten die hinderlijk in de weg? Kan je de voetjes zelf demonteren? Wie heeft er hier nog grote voeten en toevallig ook van die valbaren?

;)

Groeten,

Vara

post-6509-13769185517475.jpg

post-6509-13769185518485.jpg

Link naar reactie

Bij dit type van valbaren kan je helaas het volledige voetstuk er niet apart afhalen (dus: verkeerde valbaren gekozen). De enige optie lijkt me om een stuk van die uiteinden eraf te slijpen of anders een stuk van u voeten halen hé.

Ik heb een 43, dus niet extreem grote voeten, maar ik leef wel op grote voet. ;-)

Ik had bij mijn valbaren ook last van die steun, want die zat altijd tegen mijn enkels aan te schuren, maar ik had de versie waar je wel de voetsteun er apart kon afhalen.

Link naar reactie
Wie heeft er hier nog grote voeten en toevallig ook van die valbaren?

Ik heb een grote neus en toevallig een windscherm. ;-)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...