Ga naar inhoud
Vespaforum.be

PX100E


wouterdb

Aanbevolen berichten

En dan nog wel nen PX100E begot.

Ik heb enkel ervaring met PX 125 en PX 200, maar in grote lijnen zijn alle PX'en bijna hetzelfde (buiten een paar dingen dan).

Voila, alweer een positief antwoord en een persoon verder kunnen helpen. :-)

Link naar reactie

Ja da komde nie veel tegen he, ne PX100. Juist wa opzoekwerk naar gedaan: Das maar 2 jaar geproduceerd, zou ne 50cc zijn en 85km/h rijden...Volgens SIP (en of da nu een goei referentie is...)

EDIT: ze weten het zelf precies ni goe: op het 1 tabblad staat 100cc, op het andere 49...

Link naar reactie

px100? zeker dat het geen px80 is? stuur me eens het framenummer door?

px100 is begin de jaren 80 ook gemaakt geweest bij 'india lohia' ofte het latere lml, was zelfs het eerste model dat ze maakten in opdracht van Piaggio, heette in indië een vespa xe100.

op hetzelfde ogenblik had Piaggio ook een andere contractor APSL in Indië die de PL190 inéénstak, ook met een 90/100cc motor, kwestie van maar ineens een onbestaande markt te verzadigen: er was in Indië absoluut geen vraag naar lagere cc scooters, wel naar zuinige motors. Soit, ik dwaal af

Link naar reactie

Heb je goed gekeken of de hoofdletter I niet toevallig een hoofdletter L is? Dan zou je een P150X uit 1978 hebben. Een scooter uit '85 heeft de openings hendeltjes van de billen onder het zadel zitten; 1tje uit '78 heeft die openingshendeltjes aan de buitenkant bij de voorkant van de bil (dus tussen treeplank en bil op de middenbuis, zeg maar).

Post anders eens een foto?

Link naar reactie

wow, op basis van uw framemnumer zou uw scooter bij de laatste px100s zijn die ze gemaakt hebben, en effectief uit indie afkomstig zijn. ik heb ergens een scan van die indische vespa xe100 reclame, zal die sebiet is posten

beste te herkennen is aan de verschrikkelijk rommelige electriciteitskabels, voorts zou ik me kwestie van kwaliteit niet teveel aantrekken. feit dat het het eerste model is van LML is al wreed interessant... hebt ger er iets van papieren bijgehad waar india lohia opstaat?

http://www.vespaoldtimerregister.nl/framenummers/vespa_100.htm#VESPA%20PX%20100%20E

Link naar reactie

Ik heb er geen papieren bijgekregen. Heb hem gekocht bij Sam De Coussemaker van Lambrettafinder, iemand die wel te vertrouwen is. Maar ik denk eerlijk gezegd dat hij zelf niet goed weet dat het een PX100E is... Mocht je iemand kennen die aan een onderhoudsboekje kan geraken, graag. Maar ik denk dat qua onderhoud alles wel hetzelfde zal zijn als een PX125E zeker?

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...