Ga naar inhoud
Vespaforum.be

versterkte veer


Dr Who

Aanbevolen berichten

Neenee, ik heb het over een origineel model veer en een demper maar dan 30% harder. Ik zou ook wel best een schijfrem en Bitubo's op mijn Super willen zetten maar dan moet ik een andere vork steken. Zo'n originele straffere veer kost maar 28€. Als je voorvork minder induikt bij het remmen denk ik dat je wel beter zult remmen met je voorwiel want da's nu niet echt fantastisch bij een oude Vepa. Ik ga er en PX 200 motor in hangen dus dan mag daar wel iets aan gedaan worden.

Link naar reactie

I use a uprated spring on a standard damper from Scooter centre koln. This works as well as a bitubo but has no adjustment. It can be quite hard on cobblestones in the city but on twisty roads it improves the handling of a PX by a lot. Same fitted to the rear.

http://scooter-center.com/catalog/produ ... 078635ac4d

Link naar reactie

op mijn sprint heb ik zo'n veer gestoken, bij het remmen is da inderdaad iets beter, maar op slecht wegdek kan de voorvork behoorlijk "springerig" doen, zelf zou ik het niet opnieuw doen, ik rij liever ontspannen rond.

en om een betere vering/demping te verkrijgen, is er niets beter dan de px/pkxl2(?) voorvork. allé daar droom ik soms toch van...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...