Ga naar inhoud
Vespaforum.be

verzekering voor meerdere vespas


seabike

Aanbevolen berichten

hallo iedereen,

ik wilde gewoon eens weten wanneer je meerdere vespas hebt of je deze onder 1 verzekering kan zetten mijn verzekeraar vertelde me dat alle vespas moeten verzekerd worden?

Alhoewel ik soms goesting hebt om met een andere vespa op baan te gaan.

Ik weet niet hoe jullie dit aan boord leggen?

bedankt mannen

Link naar reactie

Bij Groep Alpha in Deurne. Zoals hierboven en al in een ander topic vermeld, vanaf de 5de scooter gratis. Heb er zelf een 7tal verzekerd, voor een klene 200€ dek ik. Voorwaarde is dat je er ook een autoverzekering moet nemen, maar deze was dan ook nog goedkoper dan mijn vorige verzekeraar Ethias.

En bovenal, vriendelijk en zeer behulpzaam.

Link naar reactie
bedankt ik ben bij nateus en daar was het niet mogelijk.

tuurlijk wel. Je moet, net als bij groep Alpha, al je scooters apart verzekeren. Het enige verschil is dat de prijs via groep alpha vele malen goedkoper is dan op een ander. Vanaf de 5de scooter is het gratis.

Je moet natuurlijk wel een nummerplaat aanvragen voor al je scooters dan

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Idd alle scooters laten verzekeren.

Ik ben bij AXA en daar lukt het ook perfect. (3 scooters, 1 moto, 1 auto, familiale + brand)

Het is idd zeker interessant om de verschillende verzekeringen met elkaar te vergelijken want er zitten veel verschillen op en dan gaat het niet enkel om de prijs.

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Dag Vespisti. Zoals jullie weten heb ik vorig jaar een ongeval gehad met mijn GTS 300 SS. Ik ben verzekerd bij Groep Alpha. Ik ben steeds vol lof geweest over deze verzekeraar. Ze hebben me steeds goed geholpen ivm mijn ongeval. Ik wist dat er een lange weg af te leggen was om te procederen tegen de stad Genk. Vandaag kreeg ik een telefoontje van Euromex, expertisemaatschappij die voor Groep Alpha werkt. Ze verontschuldigden zich omdat het zo lang duurde vooraleer hun advocaat de juiste procedure had gevonden om verder te procederen. De lieve mevrouw aan de andere kant van de lijn bevestigde mij dus dat het dossier nog steeds lopende is en dat ze de stad gingen dagvaarden.

Hierbij nogmaals het bewijs dat Groep Alpha niet zomaar een verzekeraar is zoals er zovelen zijn, maar die opkomt voor de scooteristen als het nodig blijkt.

Voor diegene die nog moesten twijfelen welke verzekeraar te nemen, wendt u tot Groep Alpha. En neen, ik heb er geen aandelen ;)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...