jef__vb Geplaatst: 30 december 2010 Delen Geplaatst: 30 december 2010 http://www.sip-scootershop.com/EN/Products/24155000/Racing+exhaust+SIP+ROAD+sito.aspx Heeft er iemand ervaring met deze uitlaat? Qua prestaties zal't niet spectaculair zijn, maar ik ben halvelings van plan van er zo eentje te bestellen en'k zou er graag wat meningen horen van mensen die hem al gebruikt hebben. Link naar reactie
gunter Geplaatst: 30 december 2010 Delen Geplaatst: 30 december 2010 Volgens wat ik heb gehoord zou ongeveer dezelfde prestatie moeten hebben dan een pep uitlaat . Link naar reactie
Cult Geplaatst: 30 december 2010 Delen Geplaatst: 30 december 2010 haha..heb ik ook al voor gemaild...stond op eBay.maar verkoper reageert niet... Link naar reactie
Joene Geplaatst: 30 december 2010 Delen Geplaatst: 30 december 2010 en zou je het reserve wiel nog kunnne behouden, das ook geen onbelangrijke vraag denk ik ? Link naar reactie
jef__vb Geplaatst: 30 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 30 december 2010 Reservewiel lijkt me op't eerste gezicht van wel... Link naar reactie
gunter Geplaatst: 31 december 2010 Delen Geplaatst: 31 december 2010 Neem anders eens contact op met www.Lambrettafinder.com de Sam heeft zelf zo eentje steken onder een scooter van hem (je kan de foto zien als je op de site gaat) Link naar reactie
warriewaroe Geplaatst: 31 december 2010 Delen Geplaatst: 31 december 2010 classicscooter heeft er ook eentje hangen Link naar reactie
Joene Geplaatst: 22 februari 2011 Delen Geplaatst: 22 februari 2011 weet er iemand waar er een representatief geluidsfragment/videobestand te vinden is van deze "Racing exhaust SIP ROAD sport" ? Link naar reactie
fajes Geplaatst: 22 februari 2011 Delen Geplaatst: 22 februari 2011 binnen de kortste keren zal ik daar voor zorgen, even geduld... Link naar reactie
fajes Geplaatst: 22 februari 2011 Delen Geplaatst: 22 februari 2011 oei, ik bedoel natuurlijk de gewone hé niet die rode hé.. Link naar reactie
Joene Geplaatst: 22 februari 2011 Delen Geplaatst: 22 februari 2011 weet ik, maar ik bedoel wel die rode anders Fajes, wil ik die wel uittesten hoor :-) merci hé Link naar reactie
gunter Geplaatst: 22 februari 2011 Delen Geplaatst: 22 februari 2011 De Sam heeft die op een vespa van hem steken. Link naar reactie
jef__vb Geplaatst: 23 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 23 februari 2011 Heeft er al eens iemand de pot van zo'ne SIP road of pep opengemaakt of open gezien? Wordt er in dieje pot zelf ook iets aangepast? Of is de enige aanpassing die verbreding waar de buis in de pot gaat? Link naar reactie
Joene Geplaatst: 23 februari 2011 Delen Geplaatst: 23 februari 2011 de Fajes zal de zijne wel opensnijden als we da lief vragen, nie ?? Link naar reactie
Schkoeterist Geplaatst: 23 februari 2011 Delen Geplaatst: 23 februari 2011 da interesseert mij eigenlijk ook wel, die binnenkant kwestie dat we het daarna zelf kunnen maken Link naar reactie
mr160 Geplaatst: 23 februari 2011 Delen Geplaatst: 23 februari 2011 Voor dat geld kun je het toch niet zelf maken, check ook deze post, over een pijpje van degene die dit concept soort van verzonnen heeft: http://www.vespaforum.be/nl/forum/topic/18304 Link naar reactie
jef__vb Geplaatst: 25 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2011 Misschien interessant: http://www.sip-scootershop.com/community/forums/p/409196/2331747.aspx#2331747 Link naar reactie
Joene Geplaatst: 25 februari 2011 Delen Geplaatst: 25 februari 2011 Heeft er al eens iemand de pot van zo'ne SIP road of pep opengemaakt of open gezien? Wordt er in dieje pot zelf ook iets aangepast? Of is de enige aanpassing die verbreding waar de buis in de pot gaat? Mij lijkt (zo op de foto's te zien) dat het enkel om die verbreding te doen is waar de buis in de pot gaat. Pot zelf is niet opengedaan. Mijn gedacht = die SIP road is exact hetzelfde als een PEP2.0 Fajes, kan jij dit bevestigen, ontkennen ? Voor mijn part moogt ge mijne PEP2.0 eens komen halen om da te testen op uwe PX200. Link naar reactie
don corleone Geplaatst: 25 februari 2011 Delen Geplaatst: 25 februari 2011 Heeft er al eens iemand de pot van zo'ne SIP road of pep opengemaakt of open gezien? Wordt er in dieje pot zelf ook iets aangepast? Of is de enige aanpassing die verbreding waar de buis in de pot gaat? Mij lijkt (zo op de foto's te zien) dat het enkel om die verbreding te doen is waar de buis in de pot gaat. Pot zelf is niet opengedaan. Mijn gedacht = die SIP road is exact hetzelfde als een PEP2.0 Fajes, kan jij dit bevestigen, ontkennen ? Voor mijn part moogt ge mijne PEP2.0 eens komen halen om da te testen op uwe PX200. Ik merk aan de onderkant van de PEP 2.0pot toch een stuk of 7 rivetten (of hoe heet zoiets) op een rechte lijn gemonteerd. Ik vermoed dus dat er vanbinnen toch ook teen en tander is aangepast. Link naar reactie
fajes Geplaatst: 25 februari 2011 Delen Geplaatst: 25 februari 2011 als ik het goed begrijp is de SIP Road gewoon de commerciele versie van de PEP 2.0. Ben, de man achter de PEP werkte daar voor samen met SIP. Link naar reactie
jef__vb Geplaatst: 27 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 27 februari 2011 Ik vind het raar dat er nog niemand hetzelfde doet met sito+'kes. Dieje pot is vanbinnen uit zichzelf al beter als ne standaard of ne sito, dus als daar dan nog zo'n expansiestukske in de buis komt, moeten die prestaties toch nóg beter zijn? Of is da een beetje te kort door den bocht? Link naar reactie
Joene Geplaatst: 27 februari 2011 Delen Geplaatst: 27 februari 2011 nog beter zou dan zijn met een T5 uitlaat zal kostelijk zijn wellicht ? Link naar reactie
jef__vb Geplaatst: 8 maart 2011 Auteur Delen Geplaatst: 8 maart 2011 Ik heb vandaag zo'ne SIP road eronder gehangen (de gewone, niet de rode). Ik heb er nog maar ne kilometer of 15 mee gereden, maar den eersten indruk was goed. Niet spectaculair, gewoon goed. Ik kom van ne sito+ en heb de indruk dat de sito+ in lage toeren meer vermogen heeft. In het hernemen is de sito+ m.i. toch ook iets beter. In middenbereik en hoge toeren lijkt de SIP wat meer "peujer" te hebben (+ de SIP trekt precies iets beter door, motor kan sneller toeren maken. Ik denk dat de top ook iets hoger ligt - ik ben nog niet tot de max. gegaan omda'k de indruk had da'k een iets groter sproeierke moet steken (genen tijd en te hevig om te gaan rijden). Hij ging alleszins toch heel vlot tot aan de 90 (op den teller) en ik had het gevoel dat er toch nog redelijk wat reserve was. Ik had op't GSF gelezen dat de SIP road veel stiller is als ne sito+ of ne pep, en 'k was bang dat ik hem bijna niet zou horen (ik heb wel graag een goeie llllllawijtpijp), maar zo stil is hij nu toch ook weer niet. 't Geluid is ne mooie diepe grom, beetje stijl sito+ maar dan wel iets minder luid. Ik heb de SIP onder een 150-blokske hangen en dat klinkt nu wat dieper, meer zoals nen 200 ('k weet niet of er nog iemand den indruk heeft dat nen 200 een zwaarder geluid heeft, bij de mijne is dat in elk geval toch zo, zowel met originele uitlaat als met ne pep). Het grootste voordeel van de SIP road tegenover ne sito+ is het feit dat het potje compacter is, waardoor je meer grondspeling hebt. Op ne PX maakt dat niet zoveel uit, maar op nen oudere Vespa is dat toch wel een verschil. Zoals gezegd, ik heb er maar een kort ritje mee gedaan, wat hierboven staat is niet meer als een eerste indruk. Als ik tijd heb om een deftig toereke te doen, zal ik jullie zeker en vast trakteren op nog wat meer zever over dat uitlaatje. Link naar reactie
Joene Geplaatst: 9 maart 2011 Delen Geplaatst: 9 maart 2011 Jef, maak eens een filmke :-) ha, ik heb hier ne sito+ liggen om het verschil met de PEP op een 200cc eens te testen (alleen moet ik nu nog goesting vinden om die sito+ eronder te hangen ;-( ) Link naar reactie
fajes Geplaatst: 9 maart 2011 Delen Geplaatst: 9 maart 2011 mijnen blok is bijna klaar, van zodra dat dat het geval is krijgt Joene een filmke van een SIP Road op een 200. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.