Ga naar inhoud
Vespaforum.be

boek: How to Restore and Maintain Your Vespa Motorscooter


augurk14

Aanbevolen berichten

Ik ben pas nieuw op het vespaforum en ben me een beetje aan het verdiepen in de oudere vespa modellen. Ik ben van plan om een primavera te kopen. maar ik ben, na een beetje rondkijken op het forum, tot de conclusie gekomen dat het misschien beter is een primavera te kopen die niet is opgeknapt, zodat ik niet opgescheept geraak met een curry. Ik ben dan ook van plan om een vespa te kopen die al goed kan rijden, en deze zelf een beetje op te knappen. zojuist ben ik het volgende boek tegengekomen:

http://www.amazon.com/Restore-Maintain-Motorscooter-Motorbooks-Workshop/dp/0760306230/ref=pd_sim_b_1

En ik vroeg me af of er mensen zijn die dit boek kennen en of ze mij deze zouden aan/afraden.

Elke andere raad is natuurlijk ook van harte welkom.

Link naar reactie

Nog even ter informatie. Ik weet niets af van motoren, maar ik ben absoluut niet onhandig en tot nu toe, steeds als ik een technisch of mechanisch probleem had in het dagelijkse leven (dan heb ik het niet over vespa's) heb ik me kunnen behelpen door info op het internet te zoeken. Dit om maar te zeggen dat als ik (denk dat), als ik de juiste leidraad heb, ik in staat zou moeten zijn om de vespa zelf op te kunnen knappen. Of ben ik het nu aan het onderschatten?

@ Chris: welke boeken zijn er dan die beter zijn? En hoeveel vraag je voor het boek?

Link naar reactie
  • 1 maand later...

ik wil graag mijn pk50xl een beetje opknappen, maar heb totaaaal geen verstand van vespa's (of andere motoren). Ik krijg wel een beetje hulp van mij papa, die wel IETS kent van motoren in het algemeen, maar ook niet echt specifiek over vespa's. Bestaat er een boek dat mij hierbij kan helpen? Ik keek al op de website van Haynes, maar vond niet meteen een boek waar de pk in vermeld wordt...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...