Alain 068 Geplaatst: 25 oktober 2010 Delen Geplaatst: 25 oktober 2010 ik heb op mijn vespa 125 gts een scorpion uitlaat gemonteerd, nu lijkt het of hij minder snel optrekt, of hij vermogen verloren heeft. Heeft er iemand hier ervaring mee? Thx Groeten Alain Link naar reactie
nero Geplaatst: 25 oktober 2010 Delen Geplaatst: 25 oktober 2010 Moet je die dan niet resetten? Groetjes, nero. Link naar reactie
Alain 068 Geplaatst: 25 oktober 2010 Auteur Delen Geplaatst: 25 oktober 2010 euh resetten is met die bruine sleutel starten? Of vergis ik mij, heb er geen handleiding bijgekregen, maar wel zo een bruine sleutel! Thx Nero, ga ik morgen dadelijk proberen Groeten Alain Link naar reactie
nero Geplaatst: 25 oktober 2010 Delen Geplaatst: 25 oktober 2010 Neeje, contact 5 maal op en af zetten, driemaal rond je vespa dansen al roepend: " gratis mee te nemen!". Uwe vespa zal nog nooit zo rap weggeweest zijn! (alhoewel). 't Is nie helemaal goed, maar het trekt er toch op.) Groetjes, nero. Link naar reactie
nero Geplaatst: 25 oktober 2010 Delen Geplaatst: 25 oktober 2010 Gebruik anders eens de zoekfunctie: http://www.vespaforum.be/index.php?q=nl/search/node/resetten%20GTS Groetjes, nero. Link naar reactie
Tyrian Geplaatst: 25 oktober 2010 Delen Geplaatst: 25 oktober 2010 Gene paniek, voor al uw problemen met plastiek : http://www.prb-plastics.com/ (ik zal 1 dezer toch eens een commissie moeten gaan vragen... ) Groeten Tom Link naar reactie
Alain 068 Geplaatst: 25 oktober 2010 Auteur Delen Geplaatst: 25 oktober 2010 ja lap hij is weg, zonder te starten! :-)) Link naar reactie
Alain 068 Geplaatst: 25 oktober 2010 Auteur Delen Geplaatst: 25 oktober 2010 ja zou ik ook doen, da heeft er nu toch al meer dan 1 keer opgestaan! :-)) Link naar reactie
Alain 068 Geplaatst: 26 oktober 2010 Auteur Delen Geplaatst: 26 oktober 2010 Zou volgens dealer niets met resetten te maken hebben, maar met kogeltjes of zoiets? Link naar reactie
Joene Geplaatst: 26 oktober 2010 Delen Geplaatst: 26 oktober 2010 gewichtjes van de vario ? Link naar reactie
Alain 068 Geplaatst: 26 oktober 2010 Auteur Delen Geplaatst: 26 oktober 2010 JA, dat was het, wat dat ook mag betekenen...ik ben echt een "dummy" wat betreft techniek! Link naar reactie
mgent Geplaatst: 26 oktober 2010 Delen Geplaatst: 26 oktober 2010 Als het een probleem is met je variogewichten, dat zou je toch al meer dan 10k km moeten hebben gereden, dan beginnen ze te verslijten. En als je die Leovince hebt geplaatst, heb je dan ook een pakking gestoken op de uitlaat ? Link naar reactie
Alain 068 Geplaatst: 26 oktober 2010 Auteur Delen Geplaatst: 26 oktober 2010 Het is geen Leovince, het is een Scorpion, plaatsing was ok. Link naar reactie
mgent Geplaatst: 28 oktober 2010 Delen Geplaatst: 28 oktober 2010 Dus even daarover gelezen van die scorpion. Maar bij een Leoince voor een 125 zitten lichtere variogewichten bijgeleverd. Weet niet of dit bij een scorpion zo is, maar daar zal het probleem zich stellen. Lichtere variogewichten plaatsen van 6,8 of 6,2 gram zou je probleem kunnen oplossen. Link naar reactie
Alain 068 Geplaatst: 28 oktober 2010 Auteur Delen Geplaatst: 28 oktober 2010 ok bedankt! groeten Alain Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.