Ga naar inhoud
Vespaforum.be

VESPA ZIJSPAN TE KOOP


psychomille

Aanbevolen berichten

Hallo,

Deze middag ging mijn vrouw gaan shoppen.Plots zag ze deze vespa met zijspan te koop staan in een winkel.Ik heb de verkoper opgebeld want er waren geen gegevens van de scooter in de winkel.Hij vertelde mij dat de vespa van 1964 is,met 150 cc motor opgevoerd tot 200 cc.Motor heeft revisie gehad,alle kabels zijn venieuwd,de kas is volledig ontmanteld en herdaan.Hij kon mij echter het type vespa niet vertellen want hij was op baan en moet de papieren inkijken om meer te vertellen over het model?Wat denken jullie hierover?Ik heb er toch serieus mijn twijfels overURL=http://img836.imageshack.us/i/img0231sp.jpg/]img0231sp.th.jpg[/urlimg0230r.th.jpgimg0229y.th.jpgimg0228b.th.jpgimg0227zg.th.jpgimg0236at.th.jpg

Link naar reactie
.Ik vind het wel jammer dat deze scooter in die mooie zaak te koop staat,de winkel heeft een goede naam.Cheers,psychomille

Ik zie het probleem niet: die curry-restauraties zijn prima om te gebruiken als decoratie-materiaal. Het zou pas spijtig zijn als je iemand met dit gebakje zou hebben zien rijden!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...