Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Nieuw..en Opzoek naar rij , vakantie genot, en contacten leggen,


elnino-Star

Aanbevolen berichten

Goedemiddag iedereen,

Ik ben Lode een 22 jarige jonge man,

Ik heb sinds vorige week mijn LML besteld, ik wil de ervaringen die ik heb meegekregen van mijn vader (rondtrekken met de motor) nu zelf gaan ervaren,

Ik ben vanplan als ik mijn Lml volgende week heb, eerst de nodige Km alleen te doen, en vanaf dan, zou ik graag vaker met groepjes gaan touren, zou ook eens rustigaan willen bekijken als er een mogelijkheid is om paar daagjes naar buitenland te trekken,

zijn hier nog mensen wat pas in deze wereld van touren en netwerken komen ? miss kunnen we dan binnekort wel eens afspraken ?

of iemand die geregeld gaat touren ?

Graag hoor ik het dan van jullie,

(moest deze topic misplaatst staan, sorry :-) ben het nog allemaal aan het bekijken)

Gr. Lode

Link naar reactie

wees welgekomen!

toeren in het buitenland, dan heb je dus je motorrijbewijs?

LML125 2t of een 4t?

kijk zeker bij de 'evenementen' voor ritten en plannen om te gaan toeren passeren hier geregeld de revue.

Link naar reactie

Wees welgekomen :)

Ik heb ondertussen iets meer dan een maand mijn Lml, en het rondtouren is super!

Mijn eerste kilometers zitten er al op en ben ook aan het uitkijken om es een paar dagen

naar het 'buitenland' te rijden.. Helaas ken ik nog niet zoveel mensen in dit wereldje :)

Dus voel je het binnekort kriebelen om mee te rijden, laat maar komen! :)

Veel succes & tot binnekort misschien!

Link naar reactie

@ Lode : tot in den treure,wie ben je ?,waar woon je ?,welke Vespa-LML-Lambretta heb je ? wat drijft je ? zoveel vragen die niet nodig zijn indien je profiel genoeg info vrijgeeft nietwaar? welkom in de wereld van de Vespa-lml en andere rijders,grt Eric

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...