Koala2 Geplaatst: 19 oktober 2005 Delen Geplaatst: 19 oktober 2005 Is dit, volgens de specialisten terzake, nen echte ? http://www.kapaza.be/detail/1428973/Vespa_125_et3.html Link naar reactie
vespapint Geplaatst: 19 oktober 2005 Delen Geplaatst: 19 oktober 2005 als ik me niet vergis werd de ET3 gebouwd tussen 1976 en 1982 ... Link naar reactie
N!Ce Geplaatst: 19 oktober 2005 Delen Geplaatst: 19 oktober 2005 En voor de Japanse markt nog zelfs tot voor enkele jaren... .. (2000 denk ik) N Link naar reactie
stanman Geplaatst: 19 oktober 2005 Delen Geplaatst: 19 oktober 2005 Is die zot 2500€ vragen voor een smallframe, hij kan maar proberen Link naar reactie
vespakereltje Geplaatst: 19 oktober 2005 Delen Geplaatst: 19 oktober 2005 Goedemiddag medeliefhebbers, Ik heb zelf een ET3 gerestaureerd. Ik heb er toch serieus wat tijd en geld in gestoken om hem in orde te krijgen. Ik weet natuurlijk niet in welke staat deze man de Vespa gekocht heeft maar de werkuren die een mens erin stopt zijn toch ook wel wat waard. Greetings, De Gert Link naar reactie
teddy kgb Geplaatst: 19 oktober 2005 Delen Geplaatst: 19 oktober 2005 f*ck man allez, dan mag ik voor de mijne 3.000 euro gaan vragen.. en pascal mag zijn prijs ook nog wa naar boven halen Link naar reactie
pascal Geplaatst: 19 oktober 2005 Delen Geplaatst: 19 oktober 2005 als je je uren begint te tellen kom je op onnozele bedragen uit. als je Vespa's restaureert in de hoop er geld mee te verdienen ben je niet goed bezig ... dan zijn er veel rendabeler hobbies (rashonden kweken of zoiets). mijn Primavera ET3 is net verkocht voor 1700 EUR. mechanisch perfect in orde, koetswerk en lak volledig nieuw. ruim 3000 EUR kosten aan gehad (inclusief aankoop weliswaar), maar ZONDER werkuren te rekenen. waarom zou ik ook werkuren rekenen ? ik ben tenslotte geen mechanieker, maar een hobbyist, dus het aantal uren klopt al niet (want meer dan de helft van de tijd was ik aan het leren of verkeerd bezig), en de koper heeft daar ook geen boodschap aan, want het is niet zijn/haar keuze dat ik er zo veel tijd in gestoken heb. veel hoger gaan heeft geen zin, want - ten eerste is hij dat niet waard in mijn ogen (het blijft 'maar' een scooter, niet het meest zeldzame model, en ook nog eens 24 jaar oud) - ten tweede vind ik het belangrijker dat er iemand mee rondrijdt ipv dat hij in mijn garage schoon staat te wezen - ten derde : ik zou er zelf nooit 2500 EUR voor geven. Link naar reactie
Speedracer Geplaatst: 19 oktober 2005 Delen Geplaatst: 19 oktober 2005 De som is niet het totaal van de delen, en dat geld zeker voor een scooter, ja kan nie redeneren: ik heb er zoveel aan uitgegeven, hij is zoveel waard, werkuren betekenen niets bij de verkoop van een scooter, enkel de staat van de scooter en eventuele assesoires/tuning, en dan nog, een set hergechromeerde valbaren is niet gelijk aan de prijs van valbaren + de prijs van het chromeren, een getunede PX200 motor is niet de prijs van de blok + de prijs van de Malossi kit + de prijs van de Mazuchelli krukas + de prijs van de carbu, reedvalve, etc... Zo werkt het nu eenmaal niet, spijtig, maar de realiteit is dat elke scooter een prijsplafond heeft, zeker in België, in Engeland worden als eens zotte prijzen gegeven, maar hier gebeurt dat niet... Link naar reactie
stanman Geplaatst: 19 oktober 2005 Delen Geplaatst: 19 oktober 2005 De verkoper zegt dan nog zeer zeldzaam, daar smijten ze u bijna mee dood met et 3kes Link naar reactie
vicious Geplaatst: 19 oktober 2005 Delen Geplaatst: 19 oktober 2005 dat is net zoals die vespa v50 van bij meijers, die kost 2600 euro en in duitsland (ebay) vind ge der die 1000euro zijn en dan heel goe in orde... Link naar reactie
Koala2 Geplaatst: 20 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 20 oktober 2005 Serienummer is VMB 1T 84453 dus is het volgens Scooterhelp een Vesp van 1976-1990 en géén 1972. Iemand een idee waar dat lijstje staat van de per jaar geproduceerde hoeveelheden (dan kunnen we het constructiejaar bij benadering schatten.) Tot hiertoe 1.850 EUR geboden, wordt al prijzig dus. Link naar reactie
pascal Geplaatst: 20 oktober 2005 Delen Geplaatst: 20 oktober 2005 is dat de uitlaat roestplekken vertoont. onbegrijpelijk toch, een scooter volledig restaureren, en dan op de uitlaat te gaan besparen. ik zou als potentiele koper wel meer foto's vragen aan die gast, vooral van de restauratie, of toch minstens een overzicht van de restauratie (wat is er gebeurd) ? Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.