Ga naar inhoud
Vespaforum.be

eindelijk een droom verwezenlijkt...


les

Aanbevolen berichten

bij deze ben ik vandaag mijn zgan vespa 125 GTS super 'i.e.' gaan ophalen.

ik heb deze gekocht van een goede kameraad die er eigenlijk niet mee reed(720km op 9 maanden).

ik droom al dik 3j van een mooie vespa en mijn eerste keus was een GTS, toen ik vorig jaar mijn maat met zijn GTS super zag wist ik dat het die moest worden, net dezelfde in het zwart.

nu na een tijdje doorgespaard te hebben(hobbypotje) kon ik me uiteindelijk eentje kopen, toen mijn maat daar lucht van kreeg bood hij me spontaan de zijn aan voor en mooie prijs.

die deal kon ik niet liggen laten en nu is hij van mij !

wat een pracht apparaat, rijd super en zeker als je altijd met een peugeot speedfight 2 100CC hebt gereden ;-)

ben er echt content mee en erg fier op dat ik nu ook bij de vespa club hoor.

ook vind ik het geweldig al die goedkeurende blikken van de mensen rond mij :-))

Link naar reactie

hey bedankt, ja dit beestje ga ik toch zachter behandelen als die jankende 2 takt peugeot, dat was méér een racer, de vespa is echter meer een tourer(en dat zocht ik, ik rij enkel 41km voor mijn werk iedere dag).

en een rondrit staat zéker op de planning !

hier aan deze kanten zijn er er blijkbaar veel zie ik op de kalender(ben van noord limburg oftewel overpelt)dus keuze genoeg !! :-)

Link naar reactie

merci allemaal !

heb trouwens een pendeldag naar het werk achter de rug en ik blijf het een ongeloofelijk goed rijdende 2 wieler vinden, de beste(en de duurste, lol) die ik tot nu toe gehad heb :-)

alleen spijtig dat ik niet goed bij de linkerachterveer geraak om hem bij te spannen, hij staat nu op stand 2 maar ik krijg stand 3 niet gedraaid :-(

Link naar reactie

nog even een kleine update, ben gisteren naar Herroelen in maasmechelen gereden voor de eerste beurt van 1000km, ik had weliswaar al 1300km(hihi) maar dat maakt natuurlijk niet uit, véél te véél fun met de vespa !

het eerste ritje met mijn zoontje van 5 achterop(jaja speciale helm en kinderzitje gekocht)en hij vond het geweldig !

de vespa heeft nu een dikke 1400km en begint soepeler en soepeler te bollen, verbruik valt ook goed mee(3 tot 3,3l ongeveer)en dat telt wel als je 15 tot 20.000km/jaar rijd ;-)

ik denk dat ik volgend jaar maar eens voor mijn motor rijbewijs zal gaan en zo'n 300cc(wel dezelfde kleur als ik nu heb)ga kopen, de 125 is vlot maar het mag toch nog altijd ietsje meer zijn, zeker als je van plan bent net zoals ik om veel met zen twee-en op stap te gaan met de vespa :-D

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...