Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Ritje zondag door het Antwerpse


bluevespa

Aanbevolen berichten

Ik zou misschien wel willen meerijden, maar wacht nog steeds op mn nummerplaat en vrees dat m'n Vespa nog niet "op punt" staat... Koud start hij van de eerste keer, maar warm wil hij wel eens weigeren.. Ook schokt hij soms bij het rijden.. Denk dat ik hem eens ga binnendoen om volledig te laten nakijken.. Misschien kom ik tegen 13u wel even tot tramplein, is niet zo ver uit m'n buurt... Enjoy the trip!!

Link naar reactie

nee, gewoon pijnlijk gat en vesparijde zal zelfs met de LXV niet gaan... De schade valt mee, heel stoem ma mijn achterwiel stond niet goed vast... dus nu nieuwe remplaat en schoenen, tamboer is ook na de zak, dus kosten vallen dik mee. Het is niet dat de lak van mijne PX is goede staat was, het bespaart me zelfs nen hoop schuurwerk... (padoem pussshh =tromgeroffel)

Link naar reactie

Ai ai soigneren die handel en in't vervolg altijd uw goe gerief aan doen zeker?!

PS ik draag zelf een motovest waar ik de binnenvoeiering kan uithalen, ze is dan wel niet meer waterdicht maar is wel ideaal voor in de zomer! Alleen als't echt héél warm is en 't regent heb ik een probleem :)

Link naar reactie

mijnen elleboog ziet paars, type ga nog, ma de schokke vant rije zullen alles behalve aangenaam zijn :)

schade tjah, heb even geen tijd en geen goesting, noch kracht in mijn armen om een remplaat met remschoenen te vervangen. Het goeie nieuws is dat ik dat hier nog heb liggen :)

koste zullen er aan mij altij zijn, ma IK kan er mee leven...

die janette PX is nu eigenlijk van mijne Pa :D

ach wie weet zenk de zondag al in orde en komk eventueel met de LX of CB, zit nu onder Brufen en khem helemaal gene zeer meer

Link naar reactie

Als ge dan toch persé ne wheely wilt doen, doede da beter op het achterwiel...:)

Hopelijk is je eego niet teveel beschadigd, de rest kan hersteld worden (op uwe pa zijn kosten natuurlijk).

Snel beterschap toegewenst! (en minder brufen).

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Hopelijk wordt het nog wat beter weer zondag want zoals het er nu uitziet is het een beetje jammer... 12 graden en waarschijnlijk regen. iieuw

Maar goed, ik zal me er wel op kleden, lang leve de motobroek.

Link naar reactie

miljaar bart das ni zo'n goed nieuws - die arm zal ons een rotzorg wezen maar dat de vespa schrammen heeft is wel een pakske erger ;-)

verzorg allebei en zorg dat ge rap terug mee kunt rijden

grts frutsab

ps : ik heb hier nog twee steunwieltjes op overschot liggen - kopen ?

Link naar reactie

Inderdaad pokkeweer :-( Als het rond 13u even droog moest worden kom ik zeker eens langs, anders ga ik wa sleutelen aan de Vespa.. M'n zoon is er deze week met langs Sam in Rumst geweest, 4 keer stilgevallen onderweg en boven de 50-60 stotteren... Volgens Sam is motor volledig op... Miskoop gedaan, vrees ik. Ik wil nu zelf de staat van zuiger, veren en cilinderwand eens bekijken om te zien wat er aan de hand is...

Link naar reactie

Das goed. Ik zal zien dat ik er om 13u sta, maar veel rijden zal er toch nie gedaan worden hoor (ik wil niet verantwoordelijk gesteld worden voor eventuele ongevallen ;) (den eerste die tegenslag zou hebben zou ik toch wel zijn :P) )

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...