Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Ritje zondag door het Antwerpse


bluevespa

Aanbevolen berichten

Voor de geinteresseerden:

Zondag wil ik nog eens een ritje op poten zetten, van een 40-50km met toch wel enkele cafestops.

Indien geinteresseerd, zet hier een replytje dan weet ik of er wat interesse is, en wie wanneer kan. Ik stel voor om rond 13uur te vertrekken, het academisch kwartiertje in acht houdend...

Ik zou vertrekken aan de terminus van den tram 7-15 in Mortsel, en kan nog wel wat rondrijden om verder volk op te pikken.

De bedoeling is om even over het water te gaan, den achtertuin van Antwerpen is te verkennen en rustig aan terugbollen.

Evenement: Ride-out

Georganiseerd door: Bluevespa

Lokatie: Tramplein Mortsel

Link naar reactie

Ik denk zo te vertrekken rond 13uur in Mortsel, en tegen 17-18u af te ronden.

@ Boseau: Anders rijden we wel wa rond hoor om ze op te pikken, ma ik voorzie wel genen 'best drunk' award... ;)

@ BartPK: goed da ge da zegt van de Classicscooter rit van een zaterdag...kan ik misschien daar nog nen hele dag verspelen :) ...alhoewel bepijld: das vlammen van cafe naar cafe dan :)

Link naar reactie
vertrekuur zou handig zijn ;)

@ Bart

Classicscooterrit is ZATERDAG he ;) deze is zondag...

jaja, weetet, maar ik kan me slechts 1 dag permitteren om te 'ontspannen' en dan ben ik met classicscooter net wat meer tijd kwijt + recup

Link naar reactie

@ Joene: Ge zijt altijd welkom ze, als groot voorbeeld...

@ BartPK: da weet ik nog nie ze. Kzal straks is vogelepikken op de googlemaps. Maar voorstellen voor goei cafes zijn altijd welkom. Dan kunnen we daaraan de route aanpassen...

Men bedoeling is wel om ffkes over het water te rijden (weliswaar met den overzetboot...). En misschien langs Temse enz. terug af te zakken.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...