jef__vb Geplaatst: 27 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 27 april 2010 Da weet ik Gette, maar heeft de warmtegraad van een bougie gene invloed op de verbranding, en op die manier op de kleur die het bougieke zal krijgen? Dus bij een betere verbranding => lichtere bougie? Link naar reactie
Gette Geplaatst: 27 april 2010 Delen Geplaatst: 27 april 2010 een verkeerde warmtegraad gaat sneller verslijten... maar werkt evengoed! Link naar reactie
Joene Geplaatst: 27 april 2010 Delen Geplaatst: 27 april 2010 Jef, ik heb nog een 125 liggen, die mag je eens proberen als je wil die gaat wellicht te groot zijn maar het is maar om eens te testen vervolgens heb ik ook mixer tubes: BE3 en E3 en Air Bleeds: 160 en 140 stationairsproeier zou ik laten voor wat ie is Link naar reactie
jef__vb Geplaatst: 27 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 27 april 2010 Hey Joene, merci weer he man! Ik heb vanavond nog wat zitten knoeien en heb uiteindelijk toch een mooi kleurtje gekregen met den NGK B8ES (die den Danny van scootermarket mij had gegeven toen ik een bougie vr ne PX200E van '95 vroeg). 'k Heb het dan toch maar gewaagd om de pep erop te zetten. Een uur zitten wringen omdat hij niet even ver over dieje cilindermond kwam als den originele ... om dan te merken dat dieje ring van den originele uitlaat gewoon dieper is dan die van dieje pep. Nu nog wat aan't experimenteren met sproeiers. Met den originele uitlaat reed ik met ne 118, nu met de pep ne 120 gestoken en nu eens proberen met ne 122. 't Is te hopen dat dieje goed is, want groter heb ik ni liggen hehe. Link naar reactie
Joene Geplaatst: 27 april 2010 Delen Geplaatst: 27 april 2010 ok, klinkt goed. mocht je die 125 toch nodig hebben/willen proberen dan hoor of lees ik het wel. suc6, Jeroen PS: en rijdt ze met PEP beter ? Link naar reactie
jef__vb Geplaatst: 28 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 28 april 2010 Met den 122 rijdt ze goed en kleurt het bougieke mooi. Ze rijdt beter, iets meer koppel bij het opschakelen en meer koppel in't algemeen. Aan den top merk ik niet echt een verschil, heb ik de indruk. 't Is ne goeien uitlaat, maar bij mij zijn de prestaties er niet spectaculair op vooruitgegaan. Tof geluidje ook wel, iets meer knetter en iets metaalachtiger, maar toch niet minder subtiel dan ne originele pot. Voorlopig ziet het er dus naar uit da'k dieje 125 ni nodig heb joene. Toch bedankt in ieder geval. Volgende keer kunnen we eens nen dragrace doen dan hé ;-). Link naar reactie
Joene Geplaatst: 28 april 2010 Delen Geplaatst: 28 april 2010 Volgende keer kunnen we eens nen dragrace doen dan hé ;-). ok, dan kom ik wel met de lambretta ;-) Link naar reactie
jef__vb Geplaatst: 28 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 28 april 2010 Hola gij, ni vals spelen! Link naar reactie
Joene Geplaatst: 5 mei 2010 Delen Geplaatst: 5 mei 2010 en? ist nu allemaal in orde? Link naar reactie
jef__vb Geplaatst: 5 mei 2010 Auteur Delen Geplaatst: 5 mei 2010 en? ist nu allemaal in orde? Jawel! Link naar reactie
gunter Geplaatst: 5 mei 2010 Delen Geplaatst: 5 mei 2010 Volgende keer kunnen we eens nen dragrace doen dan hé ;-). ok, dan kom ik wel met de lambretta ;-) Hey Jef ,laat hem komen met de Lambretta,als hij werkt verlies je misschien maar normaal valt hij in de helft van de race wel in panne en een is vespa betrouwbaarder;-) Link naar reactie
Joene Geplaatst: 5 mei 2010 Delen Geplaatst: 5 mei 2010 ola Gunterke, ik rijd toch al 1.300 km zonder problemen en van in het begin meestal kot open de lammer is betrouwbaar zenne :-) Link naar reactie
gunter Geplaatst: 5 mei 2010 Delen Geplaatst: 5 mei 2010 Was maar een graptje he Jeroen,misschien een beetje uit(gezonde)jaloezie;-) Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.