Ga naar inhoud
Vespaforum.be

warmloper?


jef__vb

Aanbevolen berichten

Jef, ik heb nog een 125 liggen, die mag je eens proberen als je wil

die gaat wellicht te groot zijn maar het is maar om eens te testen

vervolgens heb ik ook mixer tubes: BE3 en E3 en Air Bleeds: 160 en 140

stationairsproeier zou ik laten voor wat ie is

Link naar reactie

Hey Joene, merci weer he man! Ik heb vanavond nog wat zitten knoeien en heb uiteindelijk toch een mooi kleurtje gekregen met den NGK B8ES (die den Danny van scootermarket mij had gegeven toen ik een bougie vr ne PX200E van '95 vroeg).

'k Heb het dan toch maar gewaagd om de pep erop te zetten. Een uur zitten wringen omdat hij niet even ver over dieje cilindermond kwam als den originele ... om dan te merken dat dieje ring van den originele uitlaat gewoon dieper is dan die van dieje pep. Nu nog wat aan't experimenteren met sproeiers. Met den originele uitlaat reed ik met ne 118, nu met de pep ne 120 gestoken en nu eens proberen met ne 122. 't Is te hopen dat dieje goed is, want groter heb ik ni liggen hehe.

Link naar reactie

ok, klinkt goed.

mocht je die 125 toch nodig hebben/willen proberen dan hoor of lees ik het wel.

suc6, Jeroen

PS: en rijdt ze met PEP beter ?

Link naar reactie

Met den 122 rijdt ze goed en kleurt het bougieke mooi.

Ze rijdt beter, iets meer koppel bij het opschakelen en meer koppel in't algemeen. Aan den top merk ik niet echt een verschil, heb ik de indruk. 't Is ne goeien uitlaat, maar bij mij zijn de prestaties er niet spectaculair op vooruitgegaan.

Tof geluidje ook wel, iets meer knetter en iets metaalachtiger, maar toch niet minder subtiel dan ne originele pot.

Voorlopig ziet het er dus naar uit da'k dieje 125 ni nodig heb joene. Toch bedankt in ieder geval. Volgende keer kunnen we eens nen dragrace doen dan hé ;-).

Link naar reactie
Volgende keer kunnen we eens nen dragrace doen dan hé ;-).

ok, dan kom ik wel met de lambretta ;-)

Hey Jef ,laat hem komen met de Lambretta,als hij werkt verlies je misschien maar normaal valt hij in de helft van de race wel in panne en een is vespa betrouwbaarder;-)

Link naar reactie

ola Gunterke, ik rijd toch al 1.300 km zonder problemen en van in het begin meestal kot open

de lammer is betrouwbaar zenne :-)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...