Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Onderuit met de nieuwe GTS Super Sport


vespadiverso

Aanbevolen berichten

Net hetzelfde voor gehad.

Zolang je niet weet van wie de plek afkomstig is, kan je niemand aansprakelijk stellen. De staat echter verplicht om de goede staat van de wegen te waarborgen, maar olievlekken worden NIET gezien als een gebrek.

de wet bepaalt : "Indien het gebrek aan de weg is ontstaan door een van buiten komende omstandigheid en de wegbeheerder – gelet op de korte tijd die verstreken is tussen het voorval en de daarop volgende schade – redelijkerwijs niet in de gelegenheid is geweest om dit gebrek op te heffen."

Zolang je dus niet weet van wie die olie afkomstig was, vrees ik dat je zelf mag opdraaien voor alle kosten aan je vespa.

Mvg, Olivier

Link naar reactie

Beste Olivier. Lees mijn laatste post hier nog eens. Ik heb van mijn advocaat de brief ontvangen waarin staat dat de stad mijn geleden materiële schade vergoedt. De veroorzaker van het oliespoor is niet gekend. Alles hangt blijkbaar af van uw verzekeringsmaatschappij als zij er een zaak van willen maken of niet. Ik heb het geluk gehad da mijn makelaar zich erin heeft vastgebeten, met het gekende resultaat. Ze hebben me netjes van het verloop op de hoogte gehouden, zodat ik wist hoever ze stonden met de zaak.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...