Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Stroom aftappen voor GPS op PX/LML


BennyVCL

Aanbevolen berichten

Allo

Klein vraagske.

Waar tap ik het beste stroom af op een LML'ke voor een voeding van een GPS?

Geen sigarettenaansteker plug, maar zo een Garmin usb ding. Bij mijn GTS had ik dat destijds via dat kleine lampje aan de voorkant gedaan...

En hoe sluit ik die boel best aan? Had dat toen met een suikertje gedaan, maar misschien kan dat properder?

Zit nu op mn werk dus kan niet direct neuzen, maar ik gok dat ik ook ergens in de neus wel kan aftappen? Maar waar?

Groeten

Benny

Link naar reactie

Die zit er al tussen hoor, t is een kit van garmin zelf. Wel nog zien dat ik die ergens kwijt kan en dat ik de kabel ergens door kan trekken zonder al te veel gekloot.

Straks is zien voor ne RAM mount via de bout van waar de spiegel stond, dat het wa prober en stabiel staat

Link naar reactie

Benny, pakt die ellende straks allemaal eens mee naar Den Deugniet, dan kunnen we er eens over brainstormen ;-)

Link naar reactie

Hoi Benny,

Best is een kabelke leggen van aan batterij met een zwevend zekeringhoudertje met zekering 5 ampere tot voorzijde...Massa pak je op een metalen deel van het frame.Zo heb je een positieve en negatieve pool op 12 volt.

Zeker goed en nooit ambras... ..

Link naar reactie
Heb hem ondertussen geplaatst, afgetakt van de claxon, massa op de frame, en alles weggemoffeld in de Neus (was maar niptekes plaats). Ram mountje gaan halen en presto!

Lijkt allemaal goed te werken...

2n6s6v.jpg

http://twitgoo.com/l9jxv

Is het mogelijk om een aantal foto's te posten/mailen waarop staat hoe je de houder op de vespa hebt gezet. Eventueel met welke houder?

Bedankt,

Patagonista

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...