Ga naar inhoud
Vespaforum.be

29 augustus 2010: VCA raduno classico


Vespa Club Antwerpen

Aanbevolen berichten

Als organisator(s) is het altijd moeilijk kiezen tussen kwaliteit en kwantiteit. Enerzijds heeft het meer voldoening als er veel volk opdaagt maar dan krijgt men ook mensen die buiten de "doelgroep" vallen.

Komt daar dan nog de vraag bij of men iemand kàn weigeren op een rit, dit ruikt naar discriminatie...

Wat men eventueel wel zou kunnen is bij elk evenement een onderverdeling maken met bvb doelgroep, moeilijkheidsgraad,... Dit om te vermijden dat mensen teleurgesteld weerkomen of moeten afhaken omdat de rit niet aan de verwachtingen voldoet. Misschien iets voor de admins? :)

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Om ook van het zonneke te kunnen genieten wanneer zich die achter u bevindt.

Je mag natuurlijk ook niet vergeten dat er een heleboel plasticdrivers afkomen om die oude scheurijzers te komen aanschouwen.

Wat mij betreft(als semi oldie bezitter) mag de volgende Raduno Classico, op de wegkapiteins na, plasticvrij blijven.

Mvg Tijs

Link naar reactie
wel, degenen die willen halen dan hun echte oldies maar eens buiten nu zaterdag. dan moogde mij vergezellen op het kleine ritje met onze trouw. :)

Proficiat Stefan ! Het beloofd een mooie dag te worden zaterdag. Trouwens, knap vrouwtje heb je daar aan de haak kunnen slaan, kan ik geloven dat je met haar wil trouwen ;-)

Link naar reactie
Komt daar dan nog de vraag bij of men iemand kàn weigeren op een rit, dit ruikt naar discriminatie...

Natuurlijk is dat discriminatie , maar daar zijn wij in Antwerpen naart schijnt goe in... ;)

Link naar reactie
  • 1 maand later...
Van wie was/is die LIS/TV ?

Van de Jakke(LCR). Deze LIS stond trouwens ook in Wieze.

Link naar reactie
  • 3 maanden later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...