Ga naar inhoud
Vespaforum.be

In beslag genomen V5 Special terug opsporen ?


Tyrian

Aanbevolen berichten

Hallo,

Bij het terugvinden van de foto's van mijn Special ben ik mij beginnen afvragen of die op één of andere manier terug op te sporen zou zijn. Ze is in (+/-) 1990 in beslag genomen door de politie in Antwerpen. Heb er achteraf nooit niets meer van gehoord. Heb het GVA hier nog liggen. Heeft iemand daar een idee over? Of misschien heeft iemand ze wel thuis staan...:)

700x480http://gno1ng.bay.livefilestore.com/y1pcChyg4hJTn9WWgGtmng5U5Mq_6ut-mzQNLj8NDcg6wWQvNumeXlrUdCfvs0Ue2OKy-dxctRsxvEwomAtM5ZUXfpp0LgwxRbG/Special2.jpg

Groeten

Tom

Link naar reactie

die scooter is wellicht op het schroot terechtgekomen,en die berijder waarschijnlijk in den bak;)waarom zouden ze hem aangeslagen hebben,omdat er wit poeder uit den uitlaat kwam;))))

toffe foto tyrian,is wel al heeeel lang geleden.

waarom vraag je het niet op het politiekantoor of stuur een mailke.

groetjes raf

Link naar reactie

als uw brommer in beslag wordt/werd genomen, wordt die gebracht naar Quirynen(of zoiets), das in West-Malle. Daar worden ALLE onderdelen die niet origineel zijn verwijderd en tot een blokje metaal verwerkt.

Normaal had je toen een papier moeten krijgen dat zei dat je na 30 dagen uw brommer terug mocht gaan halen.

Nu vrees ik voor het ergste, ofwel hebben ze ondertussen je brommer vernietigd ofwel is die in een veiling verkocht.

Als je het PV nog hebt, kan je misschien aan een interessante zoektocht beginnen...

ik ben alleszins wel benieuwd moest je eraan beginnen :)

Link naar reactie

Nou... Ik heb vier jaar geleden een zwarte V50 Special gekocht... Deze was afkomstig uit Belgie en die was daar in beslag genomen... Ik heb de Special dan ook gekocht zonder cilinder, uitlaat en carburateur aangezien deze er af waren gesloopt.

Maar als ik naar details kijk denk ik toch dat het een andere is:

spa0150cc1.jpg

Link naar reactie

Beste, in onze gemeente worden in beslag genomen voertuigen die niet meer afgehaald worden, of achtergelaten voertuigen waarvan men de eigenaar niet terug vindt, na één jaar openbaar verkocht. In het beste geval is uw scooter verkocht. In het slechtste geval is deze al lang geleden verwerkt als schroot en zit hij misschien wel verwerkt in de staande lamp van uw buurman ;-)

Link naar reactie

Hi Laurus! D'as ook weer toeval...:) Ik had er een 102 cilinder opgezet. Moet niet vergeten, is 20 jaar geleden hé. Ik had de zijdeur laten chromeren, maar die haal je er zo af natuurlijk.

Ik heb de serienummer op het GVA staan, wil je die van de jouwe misschien eens mailen ? :)))

@ Joene : dat maakt het alemaal nòg interessanter !!! :)

Link naar reactie
ne soort meeting dus ;-), met ride out ?

nee, een ECHTE fuif tiens waar we met den Tyrian zijne teruggevonden Special ne burn-out kunnen doen in de zaal

Ik regel hier wel een zaaltje in't Leuvense

soort meeting met ride out ? wettegij goewa ... ; die dingen kunde gij beter organiseren denk ik

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...