Ga naar inhoud
Vespaforum.be

In beslag genomen V5 Special terug opsporen ?


Tyrian

Aanbevolen berichten

Aparte topic :)

Ik kan wel wat meer over het verleden vertellen van de Special die Laurens heeft gehad. Die scooter is midden/eind jaren90 door de politie in beslag genomen bij de eigenaresse voor Laurens. Een politieman heeft plaatsgenomen op de scooter (eigenaresse in de camionette van politie) en is zonder helm voor de camionette uit gereden naar bureau met een gangetje van +90 km/u. Bij politie zijn cilinder en carb verwijderd en na 30 dagen terug opgehaald door eigenaresse die de scooter velen jaren later doorverkocht aan Laurens. De eigenaresse voor Laurens had de special op laten knappen en zwart laten spuiten. Ik vrees dus dat het niet dezelfde Vespa betreft hoewel het wat tijd betreft weer wel zou kunnen, maar dan heeft die scooter wel erg veel meegemaakt...

Link naar reactie
Aparte topic :)Ik vrees dus dat het niet dezelfde Vespa betreft hoewel het wat tijd betreft weer wel zou kunnen, maar dan heeft die scooter wel erg veel meegemaakt...

Daar was ik al bang voor. Scooters lijken wat verhaal en uiterlijk betreft wel veel op elkaar:P

Ik heb trouwens vervolgens een 75cc'tje gemonteerd en uitlaat en carburateur en ben er nog vrolijk mee naar Parijs gereden. Jammer dat ik hem heb weg gedaan...

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Tatatataaaaa... ..Een blauwe vriend van mij gaat eens wat onderzoek doen :))) Blijkbaar moeten de documenten 30 jaar bijgehouden worden, stel je voor. Misschien komt er toch een feestje ! Misschien is er een opening hier...

Link naar reactie

ik blijf benieuwd :-)

Een blauwe vriend van mij gaat eens wat onderzoek doen :)))

is dat de potige smurf ?

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...