Ga naar inhoud
Vespaforum.be

RAM MOUNT...


redpowa

Aanbevolen berichten

  • 3 weken later...

TIP: voor zij die een 12 Volt stekker in het linker beenschild willen boren. Doe dit zo laag mogelijk maar wel nog in het bovenste deel (boven de knik) zodat de stekker naar boven steekt.

Bij een eventuele botsing zouden je knieën tegen deze beenschildjes komen en anders zit er een stekker in je knie. --> AAUW!

Link naar reactie
TIP: voor zij die een 12 Volt stekker in het linker beenschild willen boren. Doe dit zo laag mogelijk maar wel nog in het bovenste deel (boven de knik) zodat de stekker naar boven steekt.

Bij een eventuele botsing zouden je knieën tegen deze beenschildjes komen en anders zit er een stekker in je knie. --> AAUW!

hmmm, heb ik 3 puntjes op tegen:

- allereerst, het belangrijkste, ik denk bij een botsing dat er veel meer AAUW! gaat doen dan je knietje :-D

- krijg je de stekker er wel in door je stuur? of belemmert het je stuur niet tijdens het draaien?

- als die aan de achterzijde zit is die tegen regen beschermt, aan de bovenkant niet echt want daar vliegt de wind door... als er dan een druppeltje aan komt dan zal de zwaartekracht wel zorgen dat dit mooi naar binnen loopt... en dan is dat AAUW! voor je vespa...

TIP! -> wat wel belangrijk is is dat je hem zo rechts mogelijk in je linker schildje steekt... dan zit hij niet in de weg van je knie...

Link naar reactie

@Vespabiggetje

Een botsing zal zeker pijn doen, maar je moet de potentiële verwondingen niet vergroten als dat niet hoeft

Ja, een stekker past nog onder het stuur (er is voldoende ruimte)

Er kan inderdaad wel een druppel water lopen in je 12V-stekker (er zijn er met rubberen kapjes) maar ook vertikaal is niet 100% waterdicht (de andere kant trouwens ook niet) Via het voorfront kan vocht tot bij de achterkant van je beenplaatje komen, maar dat is geen echt probleem.

Link naar reactie

@ Epit

lijkt mij vergezocht dat je gewond zou kunnen raken van een stomp plastiek uitsteekseltje die wellicht onder druk van een knie gewoon uit dat beenschild zal afbreken/uitbreken... wederom, als je zo hard met je knie daartegen knalt dan denk ik dat je zou tekenen voor enkel een knieletsel ipv al de rest die bij dergelijk accident zal horen...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...