Ga naar inhoud
Vespaforum.be

RAM MOUNT...


redpowa

Aanbevolen berichten

Voor alle zekerheid een vraagje aan de mensen die al wat ervaring hebben met de RAM MOUNT... Zou deze op een manier bevestigd kunnen worden aan de spiegel van een GTS125 ? De RAM-B-149Z-GA16U of RAM-B-149Z-A-GA16U?

Stel me de vraag omdat hij hier op de foto (website) horizontaal op een stuur gemonteerd staat. Terwijl een spiegel eerder vertikaal staat. Iemand raad?

Zie link hieronder

http://www.ram-mount.be/index.php?page=2&act=viewCat&catId=1

Thanks alvast.

Eric

Link naar reactie

Eén RAP-319U is toch genoeg? (tegenkant voor rond de U-stang). We hadden dat extra bijbesteld doch dit zat bij ons zelfs in het setje inbegrepen zodat we het dubbel hadden. Met 'we' bedoel ik VESPABIGGETJE en ikzelf. Kleine groepsaankoop gedaan in Amerika. Zelf met de extra douanekosten kwam dit een pak goedkoper uit. Voor details zou ik VESPABIGGETJE contacteren want hij heeft alles geregeld.

Link naar reactie

Heb eens even gechecked op de US site van RAM MOUNTS... voor de set + de 2x RAP-319U kom ik op 40 dollar = +- 30 euro ivm hier in belgie 55 euro... dat is een groot verschil... dan komt echter de verzendkost en die ligt op 30 dollar... weet niet of de invoertaks erbij inbegrepen zit... maar tja 40 + 30 = 70 dollar = +-52 euro... dan zullen we maar in belgenland bestellen... spijtig. Of we moeten even naar daar biken natuurlijk.

Toch een mooie tip.

Eric

Link naar reactie

via Genk naar moskou... en verder naar kamchatka de beringstraat over door alaska en canada en voorts naar washington... mmmm wie gaat er mee. Kan mijn gps wel nog niet mounten dus je zult die van jou moeten meenemen.

E

Link naar reactie

Ik zie op de foto van MGENT dat hij idd 2 RAP-319U gebruikt heeft. Bij ons was dat niet nodig. Zou het niet kunnen zijn dat de beugel ietsje veranderd is? (zie ook je eigen linken REDPOWA) Soit, daar zal het wel niet op komen zeker? Mijn extra RAP-319U ligt hier ook in de kast want er zat zelf ééntje in de standaardverpakking van de beugel.

Verschil met Amerika was bij ons wel enorm voelbaar. Wij konden wel de setjes niet bestellen en moesten ze zelf samenstellen. Kan ook zijn dat de prijzen hier gedaald zijn... want zoals je het beschrijft is het idd de moeite niet. Veel succes!

Link naar reactie

Deju... die prijzen via die ebay zijn wel zeer aantrekkelijk maar kan de mount voor mijn model etrex legend HCX

niet vinden... wel de oudere variant de legend CX... daarom misschien de aantrekkelijke prijs. Toch bedankt voor de info kan ook handig zijn voor andere vespisten.

Eric

Link naar reactie

DE RAM mount zat vrijdag in de bus, geleverd zoals besteld op e-bay zonder probleem.

Heb hem makkelijk kunnen installeren op de linker spiegel van mijnen GTS.

Heb ook bij sipscooter 12V stekker besteld (kan en klaar : afdekplaat, 12V stekker, zekering en aansluit stekkers) ook vrijdag geleverd. Aansluiten is kinderspel zelfs voor een niet handige Harry.

Frank

Link naar reactie
  • 5 maanden later...
  • 2 weken later...
Ik vermoed die met korte arm. Voor de juiste referentie moet je contact opnemen met vespabiggetje. Hij heeft misschien nog alle papieren. (gezamenlijke aankoop gedaan). Let wel dat dit ook kan afhangen van de grootte van je gps!

fiew, ik zou es moeten zien of ik daar nog iets van liggen heb :-P

alvast foto's heb ik wel van mijn settings

P1020858.jpg

P1020859.jpg

P1020860.jpg

P1020863.jpg

P1020865.jpg

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Ik heb de mijne via de franse site besteld

www.ram-mount.fr

is veeeeel goedkoper dan de belgische, en je zit niet met eventuele douane kosten via USA

zeer tevreden van, die rubberen balletjes zorgen er echt voor da je niets van trilling hebt op je scherm ook aan hogere snelheden...

ben alleen nog aan het twijfelen voor de stroomvoorziening... ben zelf ni zone handige :-)

misschien da vespabiggetje da is wil voordoen voor mij met zo een klokboor?? :-)

Link naar reactie

ben alleen nog aan het twijfelen voor de stroomvoorziening... ben zelf ni zone handige :-)

misschien da vespabiggetje da is wil voordoen voor mij met zo een klokboor?? :-)

Ik had daar eerst ook schrik voor. Het materiaal leent zich wel gemakkelijk om in de boren. En bij een 'flater' is het linkse afdekschildje gemakkelijk te vervangen. Gewoon ervoor zorgen dat er iemand het plaatje vasthoudt zodat het niet kan meedraaien.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...