Ga naar inhoud
Vespaforum.be

lml 125 4takt motor


Ryckeboer Koenraad

Aanbevolen berichten

Neen bob, meestal vervang je een ouder Vespa motorblokje (VNA, VNB, etc...) door een PX of een LML blok. Een LML blok vervangen door een PX of vice versa daar heb ik inderdaad ook nog niet van gehoord (2t wel te verstaan). De vraag was dan ook om een 2t PX te vervangen door een 4t LML (geheel ander verhaal).

Link naar reactie
Sorry dat ik wat laat reageer maar ik neem de vespa tijdens de zomer mee naar italië en daar krijg ik veel de opmerking en boze blikken dat de vespa stinkt.(puzzare)

damn dat vind ik nu wel straf, ge zou toch denken dat het voertuig dat Italië mee eenn ieuwe toekomst heeft gegeven na de 2e wereldoorlog een beetje nostalgisch zou ontvangen worden??? is het eerder het noorden waar hje naartoe gaat?

Link naar reactie

mja... tnoorden is wat meer geürbaniseerd en daar hebbe ze al lang veel last van smog e.d. hé, hoewel het gardameer... :)

ma zoals mr160 zegt: oldie kope en px blok eronder, dan gaan ze u graag zien komen,

heb zo net ene boek gekregen van m'n vriendin: A Vroom with a vieuw, over nan australische reisverhaal schrijver die als puber ervan droomde om met nen vespa door italië te cruisen en dat op zijn bijna 40e ook gaat doen.

Schitterend boek trouwens, ge geraakt volop mee in de sfeer waarin die mens zich bevond en die wordt effectief overal met open armen ontvangen met zijn vespa...(ik denk een VNB want het gaat over een 125cc uit 1963 met mooie ronde vormen en veel chrome toestanden (sounds alot like curry maja...)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...