Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Wie rijdt naar "Music for life" en vertrekt of komt langs bij Mc Donalds Mechelen


Pieter1

Aanbevolen berichten

De leden van SQUADRA VELOCE verzamelen vanuit alle windstreken rond +/-08u00 op de Markt van Diest.

Omstreeks 08u15 wordt er via de N10 naar Aarschot gereden, daarna gaat het binnendoor tot in Mechelen.

Na even een hete koffie te slurpen, rijden we verder naar Willebroek,daarna via Dendermonde tot in Gent.

Aankomst is voorzien rond de middag. (Op tijd voor een fritje te prikken of ...)

Omdat we er dan al heel wat km's hebben opzitten (+/-150km), hebben we geen grote plannen om putje winter nog veel extra rondjes te draaien in de buurt van Gent...(alle begrip voor zij die het wel doen!)

Ook willen we het er zeker niet te laat maken, omdat we nog eens opnieuw 150km bibberen voor de boeg hebben...

Iedereen die met ons wenst deel te nemen aan de kruistocht naar "Vespa for Life" is welkom!

Vespisten die er een andere planning/reisweg op na houden, geen enkel probleem, see you hopelijk in Gent.

OPGELET: Onze plannen gaan enkel door bij "redelijke" (lees veilige) weersomstandigheden!

D.w.z. geen gevaarlijk glad wegdek en temperaturen waarbij “alle” lichaamsdelen nog een klein beetje blijven functioneren.

Om terug in de sfeer te komen nog een plaatje van onze pekelrit enkele jaren geleden naar het glazen huis in Leuven, bij temperaturen onder het vriespunt!

stubru0451.jpg

Link naar reactie

@ De bende van Squadra Veloce: In het lokaal van de VCG is er lekker eten te verkrijgen aan een schappelijke prijs. Zowel gerechten met frietjes als spaghetti enzo..

Dan moet ge nie opzoek naar een frietkot e. ;-)

Tof trouwens dat jullie van zover afkomen, het is een ferm ritje! (Mijne pols begint spontaan terug pijn tedoen als ik terugdenk aan mijn ritje tot in Limburg! Hihi)

Link naar reactie

He Vesp, waar gaan jullie koffie slurpen in Mechelen. Dan kunnen we daar aansluiten.

Pieter

P.S. Jullie kunnen ook bij mij thuis koffie of thee drinken en enne croissant eten...ik zorg ervoor dat het bij mij goed warm is. Ik woon vlak aan de Mc Donalds dus dat is eigenlijk niet om. Je laat maar iets weten he.

Link naar reactie

Toch wel mooi om te zien, hoe iedereen elkaar een duwtje in de rug geeft voor het goede doel, sjiek!

Laten we nu maar hopen dat het weer nog een beetje wil mee zitten!

@Pieter: Uw voorstel slaan we niet af!(gezellig en vlotter dan om 10u een taverne zoeken die al open is.)

Mail je GSM en adres even door naar: squadraveloce@gmail.com

Op 20/12 bevestig ik je 's morgens of we al dan niet starten. (incl aantal deelnemers.)

Uiteraard delen we je onkosten, stook de kachel maar rood! ;-)

@Foorteefje: bedankt vd warme tip, we smijten het in de groep.

Link naar reactie

@Amkrisis, kom gewoon naar mij thuis...makkelijker en dan staan jullie niet in de kou en krijgen jullie koffie en thee en ook een croissant . Mail me maar.

Mijn madam wil tevens verse soep voorzien (voor squadra en VCL) als we terugkomen (gratis, voor de helden van Vespa for life ;-)). Voor wie wil natuurlijk. Ze zal allicht tomatensoep met ballekes maken.

Zo hebben jullie nog een klein warm stopje voor het laatste eind te rijden. En dat behoort tot onze bijdrage.

Gtz and anytime Pieter

P.S. zo rijden beide clubs samen

Link naar reactie

Kzal het hier maar posten:

@ AVV: Ik lees dat jullie om half 11 vertrekken van den Total, en de VCA om 11u. Zou het niet leuker zijn, als vespavriendjes ondereen, om samen te rijden? Is er een rede om om half 11 te vertrekken?? Das toch wel heel goed op tijd he?

Link naar reactie

@Blue: het was geenszins de bedoeling om niet als vespavriendjes samen te rijden. We willen gewoon graag iets meer speling (+- halfuurtje) om in Gent rustig iets te eten. Het leek ons ook niet verkeerd om, gezien misschien de zeer grote opkomst, de groep VCA niet nog groter te maken en daardoor dus trager. Als het een beetje verdeeld is rijden we allemaal een stuk vlotter. Bijkomend, wie iets vroeger wil vertrekken kan met AVV mee, iets later met VCA. Er zijn wat meer mogelijkheden, das alles. Het is een eerste pluspunt, we hebben bijna een reguliere verbinding met Gent, vertrek klokvast elk halfuur uit Antwerpen. :-)

Verder aub niets achter zoeken, als er laatkomers zijn om 10u30 kunnen die nog mee met VCA. Iedereen gelukkig!

VCA of AVV of VCK, iedereen uit Antwerpen gaat zondag naar het Glazen Huis in Gent! En das belangrijk!

Tot dan!

Link naar reactie

"Ook zondag en maandag blijft het wisselvallig met regelmatig sneeuw en in het westen soms smeltende sneeuw. Het wordt iets minder koud maar van echte dooi is zeker nog geen sprake.

Temperaturen min -1, max 0 graden Celcius."

Bron : KMI

Hopelijk verandert dit nog wat in de positieve richting. Anders wordt het den otto.

Pieter

Link naar reactie

Vandaag vernomen : Er wordt in het groot begijnhof een levende kerstal voorzien tijdens de namiddag en vooravond. Dus voor de soep kunnen jullie niet voor de deur parkeren, maar een honderd meter verder.

Wist het ook niet, 's morgens is er geen probleem. Als het weer meezit en het ziet er niet goed uit.

Pieter

Link naar reactie

Ok, kga bovenstaande uitspraak even moeten herzien :)

Toen was het zo hard nog niet aan't sneeuwen :)

Hopelijk gaat de temperatuur tegen zondag iets boven het vriespunt, tzou tof zijn moest de sneeuw en de gladheid op de baan dan weg zijn... Bij onveilig weer gaan we er dan ook best niet aan beginnen denk ik...

Fingers crossed!

Link naar reactie

Wegens de voorspelde sneeuw voor zondag en de minder veilige staat van de wegen op dit moment zullen de Antwerpse Vespa Vrienden niet met de Vespa naar Gent rijden. Veiligheid voor alles want het is wel de bedoeling om heelhuids aan het Glazen Huis te geraken. We gaan dus ieder afzonderlijk, car-poolend of met de trein naar Gent. Voor parking aan het Glazen Huis, kijk even op het Music For Life topic waar Fooraapje de mogelijkheden op een rijtje heeft gezet. We hopen in ieder geval iedereen te zien, morgenmiddag in Gent!

Tot dan!

Link naar reactie

Ik denk dat ik een hele week tomatensoep met ballekes zal hebben.:-) Ik ga in ieder geval en allicht met de trein. Nu aan het glazen huis geraken zal wel lukken, maar met het openbaar vervoer aan de watersportbaan geraken (kanoclub)... dat weet ik niet zenne.

Pieter

Link naar reactie

Pieter1: Best rechtstreeks naar het glazen huis komen, want naar de watersportbaan is idd nie zo makkelijk met het openbaar vervoer, en dan moet je nog tot aan het glazen huis ook geraken.

Diegenen zonder fluojasje zullen derest wel zien lopen hé. Dus kom u maar gerust voorstellen en smijt u in de groep!! :-)

Hopelijk hebben we toch nog een beetje opkomst met dit kloteweer. (Al dan niet met de vespa)

En wie een fluovestje gekocht heeft, doe het zeker aan!!!!!!! Ook al ben je niet met de vespa, wolang we maar gezien worden ist goe!! ;-)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...