Ga naar inhoud
Vespaforum.be

:-D al goed was ik snel


BartPK

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...

heb twee dagen geleden bij vespaclassicparts enkele dingetjes besteld en waren vandaag dus al in de bus. Jeeeeej :)

Bij deze wil ik vespaclassicparts.com ook even aanprijzen: veel democratischere prijzen als SIP en gratis verzendkosten als je boven de 150 euro zit (waar je met die oude toestanden redelijk snel aan zit).

Bij wijze van verrassing zat er nog een flesje olie bij van 0,5l(bij SIP ma 0,25l)

alleszins is de VNB weer een stukje dichter bij het herstel naar origine:

imag0033j.jpg

imag0034p.jpg

imag0035f.jpg

Link naar reactie

Mooi kerel :) Het doet me plezier te zien dat je al zo ver zit, nu enkel rijden :) Toch ? ;)

Gaat ge'm nu eigenlijk gewoon op 8inch laten of ga je toch ooit naar 10 inch converteren.

Ik zit echt nog steeds met het grote dilemam of ik de conversie al dan niet ineens deftig maak. Daarmee bedoel ik een pk voorvork steken en een goed betrouwbaar px blok...

Hierbij wil er wel aan toevoegen dat ik dan opt gemak het originele blok reviseer met nieuwe contactpunten en what so ever...en de originele voorvork ook reviseer en dan alles netjes in het rek hang. Indien ik dan toch de beslissing wil nemen om terug "volledig" origineel te gaan. Dat dit nog kan, zonder enig probleem !

Groetjes Felice

Link naar reactie

Zone VNB is en blijft toch ne janettenbak ze, ma kom, das wel mijn persoonlijke mening :D

@ Hollow: als ge die afweging maakt moet ge gewoon de bedenking maken wa ge met uwen classic wilt doen: wilt ge der alleen is mee buiten komen op een ritje, keep it original. Wilde der ook wa betrouwbaarheid aan hebben, betere remmen, betere wegligging, een schoon mieke achterop meenemen: ga dan voor 10"...That's my advise...

Maar ik moet zeggen, op men 8" kon genen enkele getunede bak me bijhouden in het optrekken, da was dan wel weer cool.

Link naar reactie

tjah nu enkel rijden...

tot ik weer terug wat geld heb om die pinasco tweepoort te kopen,

dan weer terug wat rijden tot ik ne nieuwe paint kan betale

en dan terug weer wat rijden tot ik ergens aan ne kassei blijf hangen en dan pas mijn les leer en het geld heb om de 10 inch conversie te doen (met een of ander blok dak nog heb liggen, was eerst ook aant denken om met die pinasco erop gewoon ook vanachter een GS velg te steken, maja da remt dan ook minder goe en vermits ik toch nog twee px-blokskes heb liggen...)

enja, ... ook janetten hebben hun charme :P

Link naar reactie

Da is BartPK, en 1 goede raad: volg niet te veel mijn voorbeeld en wees verstandig: doe het in een keer goed, want ge wilt nie weten hoeveel nief scooters ik al van mijn VNBke had kunnen kopen... (zeg nu nog da ik nie serieus kan zijn)

Link naar reactie

@ Geert : bedankt voor u uitleg man, en ge moet mijn scheldpartijen niet au serieus neme ;) Ik wou maar zegge da ge zelf me ne VNB rijdt :P Dus dan wilde zegge da ge zelf een janetje zijt ? :P We keep this forum alive me al dieje zever :D

On topic :

Mja ik denk toch dat ik de conversie maak, ik zou namelijk voor deze vbb, een blok willen maken dat lekker rijdt ( polini 177 ) en tegelijk mij een confortabele zithouding biedt ( large frame ).

Daarom denk ik eigenlijk gewoon toch al die moeite te doen maar met een px vork dak hier heb liggen.

Ik wil maar zeggen op een meeting en zeker daar, ik denk daar aan de geuzentoer, heb ik vaak genoeg even chance gehad da da ing goe remde, als ik toen met brakke remmen zoals met 8 inch zou hebben gereden, dan denk ik toch dak mooi in't gat van mijne voorligger zou zijn terecht gekome ( Ja gelijk da de janette da doen :P haha me charme ! )

En indien ik haar wil stalle en het wa heb gehad, en als ik het voor de originaliteit en de waarde van het ding doe heb ik maar een half dagske uit te sparen om alles weer gelijk origineel te zetten.

Ik wil het veilig hebben elke keer ik er op rijd !

Groetjes Felice

Link naar reactie

Zowieso, en ik neem geen enkel scheldpartij au serieux. Enja ik geef meestal zelf den aanzet om hem binnen te koppen, kwil het men medemens ook niet TE moeilijk maken.

Alleen polini...jom jom toch, da rijde zo snel kapot, en ik spreek uit ervaring (ok, ge moet er natuurlijk ook wel menne rijstijl bijpakken, maar toch...)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...