Ga naar inhoud
Vespaforum.be

SC Primavera - Meet & Greet and ALL Nighter


SC Primavera

Aanbevolen berichten

SC PRIMAVERA proudly presents: Their Meet&Greet and ALL NIGHTER!

WHEN?: Starts the 23rd at 11 a.m. till the 24th of May 2010 (Pinksteren/Pentecost)

WHAT?: Meet&Greet

- Ride Out (with beer stop)

- Food and Drinks (democratic prices)

- FREE All Nighter with live-act (Dick-Black)

- Cups for Best of Show - Best Ratscooter - Best Plastic - Furthest travelled Scooterist

Location: campsite Heideroosje - Volkensvoortstraat 18 - 3201 Wolfsdonk (Aarschot)

FREE CAMPSITE

Breakfast the 24th

scprimavera@hotmail.com

Evenement: Scooterrun

Georganiseerd door: SC Primavera

Lokatie: Location: Campsite Heideroosje - Volkensvoortstraat 18 - 3201 Wolfsdonk (Aarschot)

post-4957-13769184935116.jpg

Link naar reactie

"Cups for Best of Show - Best Ratscooter - Best Plastic - Farest club"

Spijtig maar ze blijven neerbuigend neerkijken op al wie met een moderne vespa rijdt...

Ze laten zelf geen " plastics " toe in hun clubje maar gaan dan plots een cup uitreiken voor de beste plastieken vespa...

U hebt gewonnen : een plastieken beker ... hahaha

flauwe humor toch ?

Of willen ze zich alsnog bekeren, nu ze zien dat de verkoop van al die nieuwe vespa's geen ééndagsvliegje is en er steeds meer clubs uit de grond rijzen.

Mij gaat ge er in ieder geval niet zien, zelfs al rij ik ooit met een classic ;-))

Link naar reactie

We zijn weer vertrokken zenne...zou eigenlijk wel graag eens rijden met een "Vespa na 2000". Ik denk dat ik de voetrem en het schakelen zou missen, maar heb het nog niet geprobeerd,dus... Mensen die met een nieuwere rijden hebben mijn wespje al geprobeerd en vinden het meestal bijzonder onveilig, omdat je te laag zit, soms heb ik dat gevoel ook...

Maar alles heeft zijn charme...

Suc6 met het evenement en tot op de forummeeting :-)

Pieter

Link naar reactie

Omg...Il paperino: ik denk dat 'plastic' ondertussen wel een algemeen aanvaard begrip is, en als je je zo ergert aan een benaming, get a life, en in plaats van zo te reageren, negeer het dan gewoon.

Als je jezelf zo aangesproken voelt door een simpel 'flyerke' denk ik dat je zeker niet tot de doelgroep behoort die SC Primavera probeert te bereiken via deze post.

Ik zie daar trouwens ook 'ratscooter' staan: wat moeten die mensen dan wel niet zeggen, die zielsveel van hun afgeleefd uitziend scootertje houden? (nu mij zouden ze nooit met een rat moeten vergelijken, dan ist ambras).

Ma goed, misschien tijd voor een nieuw naampje? Automatictrutten?

Link naar reactie

Il Paperino, ik heb jouw ooit kort ontmoet toen we terugkwamen van de Bloesemrit. Ik heb toen het initiatief genomen om met jouw een gesprekje aan te gaan (wachtend langs elkaar aan het rode licht) want je bleef maar achter mij rijden terwijl er voldoende plaats was langs mij. Ik vond jou een sympathieke kerel en denk dat je dat eigenlijk nog steeds bent. Jouw reactie hier verontwaardigd mij en vind het spijtig.

Ik denk net zoals Bluevespa dat "plastic" idd een algemeen aanvaard begrip is, zeker hier op het forum.

Op de flyer moest het kort en bondig en funny zijn. Ik zou toch maar komen want wie weet win je die begeerde cup voor best plastic wel ? ;-)

Gr, Joene (lid van SC Primavera)

Link naar reactie

Slechte reactie misschien van mijnentwege, zal in de toekomst mijn tong afbijten alvorens te reageren.

Het heeft te maken dat Primavera één van de weinige clubs is die geen plastics wil aanvaarden in de club.

Als ik zie hoe VC Gent en Leieland bvb een mengeling zijn van oud en nieuw is het spijtig dat er in Leuven twee Clubs moeten zijn, vooral omdat ik net die classics prachtig vind... Tot hier mijn persoonlijke visie...

Link naar reactie

Curt, denk je dat je met een watergekoelde Porsche welkom bent bij de club van luchtgekoelde Porsches ?

SC Primavera is een mengeling van oud en nieuw (laatste PX-en) ijzer. Je hebt nogmaals bewezen dat we een mentaliteit zoals de jouwe kunnen missen als kiespijn.

tot hier mijn persoonlijke visie

Gr, Jeroen

Link naar reactie

wij aanvaarden ook geen plastics!! :)

mijns inziens is 'il paperino' tegenwoordig ook de enige die nog steeds reageert op de term 'plastics'...

de jongens van SC Primavera zijn toffe jongens, strookt de visie van hun club niet met de jouwe? dan is het normaal dat je geen lid bent of dat je geen lid mag worden! clubbeleid zegt trouwens niets over een georganiseerd evenement.

Link naar reactie

Zoals iedere club het recht heeft om zijn eigen regels te bepalen. Zo heeft ook ieder persoon het recht om zijn eigen mening te verkondigen. “Die hards metal freaks” die nu ook plastics uitnodigen. Vermoedelijk enkel om de clubkas wat extra te spijzen komen bij mij ook heel erg zwak over………

Link naar reactie

@Nostramix: u denkt het er uwe van maar kent u SC Primavera en haar clubleden persoonlijk ? Uw reactie zegt meer over uwzelf als over ons.

Nogmaals zoals vermeldt in het topic, wij organiseren een meet & greet and all nighter waar alle classic scooters EN modern vespa's welkom zijn ! Met gratis campsite, geen entreegeld, F&B @ democratische prijzen spijs je heus geen clubkas.

Mag ik iedereen vragen deze discussie (metal vs plastic) hier te stoppen.

Gr, SC Primavera

Link naar reactie

Pieter, jouw Bella is uiteraard welkom, heerlijke scooter heb je daar te pakken !

Je vrouwtje komt dan toch ook mee met de vespa ?

je gaat er helaas wel niet de "beruchte" cup mee winnen ;-)

Gr, Jeroen

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...